Monkey553 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hei Jeg har tenkt litt på å kjøpe meg en ny bærbar, da min begynner å bli gammel. er egentlig denne noe bra? Jeg hadde tenkt meg en jeg kan bruke til ting som FootballManager, spotify og andre helt normale ting. Helst HP, med skjerm fra 15"-17" og et dugelig skjermkort. Jo billigere, jo bedre. bare den kan kjøre Fm og spotify samtidig uten at ting går tregt. Endret 26. januar 2010 av GuZzlE Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Som jeg anbefalte i en annen tråd her, http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...74509&s=dhs er på tilbud nå og skal så vidt jeg kan se holde lenge til ditt bruk. Husk å oppgrader til n- trådløskort. Spsifikasjonsmessig er den omtrent like god som HPen du linka til 4k mindre. Mulig HPen er hakket mindre, fysisk sett. Endret 27. januar 2010 av Heavenly Lenke til kommentar
Monkey553 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Som jeg anbefalte i en annen tråd her, http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...74509&s=dhs er på tilbud nå og skal så vidt jeg kan se holde lenge til ditt bruk. Husk å oppgrader til n- trådløskort. Spsifikasjonsmessig er den omtrent like god som HPen du linka til 4k mindre. Mulig HPen er hakket mindre, fysisk sett. Vista igjen.. njææææ også er jeg ikke noe ekstremt stor fan av mouspad'en til Dell det er derfor jeg helst vil ha HP, for jeg bruker omtrendt BARE mousepad'en, og jeg liker HP sin. og pga. tastaturet, som jeg også synes er det mest behagelige å skrive på Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Å f*** har ikke sett at det var windows vista, tenkte ikke på at vista selges enda, beklager! Men ja, ang HP så er det vel hovedsakelig 5400rpm harddisken og et halvveis skjermkortm(ikke dårlig men litt svakt for prisklassen imo) som trekker litt ned. Skulle kanskje vært mulig å få blue-ray i den prisklassen. Endret 27. januar 2010 av Heavenly Lenke til kommentar
Monkey553 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Skjermkortet er egentlig ikke så veldig viktig, bare litt hva er forskjellen på farta på harddisken? har det noe betydning? og blu-ray trengs ikke, da jeg har PS3 Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er mest i forhold til oppstartstider i windows, loading av spill og andre programmer. Men det er ikke noen enorm sak i forhold til ytelse ellers så for din del går det gjerne bra. Ellers så kan det jo nevnes at 5400rpm bruker mindre strøm og produserer mindre varme. Lenke til kommentar
Monkey553 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 okei Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Monkey553 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Skjermtype 17.3" TFT Egenskaper BrightView, LED-bakgrunnsbelysning er det matt eller glossy skjerm? Endret 29. januar 2010 av GuZzlE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå