Gå til innhold

Trenger hjelp med kjøp av Bærbar for maks 15k

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tenkt litt på å kjøpe meg en ny bærbar, da min begynner å bli gammel.

er egentlig denne noe bra? :)

Jeg hadde tenkt meg en jeg kan bruke til ting som FootballManager, spotify og andre helt normale ting. Helst HP, med skjerm fra 15"-17" og et dugelig skjermkort.

Jo billigere, jo bedre. bare den kan kjøre Fm og spotify samtidig uten at ting går tregt.

Endret av GuZzlE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som jeg anbefalte i en annen tråd her, http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...74509&s=dhs er på tilbud nå og skal så vidt jeg kan se holde lenge til ditt bruk. Husk å oppgrader til n- trådløskort.

Spsifikasjonsmessig er den omtrent like god som HPen du linka til 4k mindre. Mulig HPen er hakket mindre, fysisk sett.

Vista igjen.. njææææ :hmm:

også er jeg ikke noe ekstremt stor fan av mouspad'en til Dell :p

det er derfor jeg helst vil ha HP, for jeg bruker omtrendt BARE mousepad'en, og jeg liker HP sin. og pga. tastaturet, som jeg også synes er det mest behagelige å skrive på :p

Lenke til kommentar

Å f*** har ikke sett at det var windows vista, tenkte ikke på at vista selges enda, beklager!

Men ja, ang HP så er det vel hovedsakelig 5400rpm harddisken og et halvveis skjermkortm(ikke dårlig men litt svakt for prisklassen imo) som trekker litt ned. Skulle kanskje vært mulig å få blue-ray i den prisklassen.

Endret av Heavenly
Lenke til kommentar

Er mest i forhold til oppstartstider i windows, loading av spill og andre programmer. Men det er ikke noen enorm sak i forhold til ytelse ellers så for din del går det gjerne bra. Ellers så kan det jo nevnes at 5400rpm bruker mindre strøm og produserer mindre varme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...