dynaBel Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er jo smartere med skrekkfilm skrekkfilm er bankers Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Da jeg og typen min møttes (etter lang snakk over internett) gikk alt veldig bra.. Vi lå i sengen å bare så på hverandre, så plutselig tok han tak i meg og dro meg til seg, før han hviska "kan jeg kalle deg for jenta mi?". ble solgt der og da. Haha.. nå er vi samboere ;- ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Da jeg og typen min møttes (etter lang snakk over internett) gikk alt veldig bra.. Vi lå i sengen å bare så på hverandre, så plutselig tok han tak i meg og dro meg til seg, før han hviska "kan jeg kalle deg for jenta mi?". ble solgt der og da. Litt offtopic, men det hadde jeg og blitt. Av en eller anne grunn ser jeg ike for meg at daten hans vil se på Gudfaren på en "kosekveld". Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 hele poenget, blir kos istedenfor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nå skal vi se på den 7,5 timer polske filmen Satantango, jente! (dra frem pakke med kondomer og vaselin) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har jo lyst å spørre om hun vil bli min da og kanskje klining på slutt Bare si det slik når hun kommer inn døra "Mulig vi kline vilt, hvem vet?" som en pakkis! Det er alltid en vinner! Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jupp, for du visste vel at dere ville passe sammen før dere møttes? Altså, jeg sier ikke at trådstarter burde følge mitt eksempel, eller noe (selvom dem sikkert allerede har møtt hverandre by now), men for noen så funker det faktisk på den måten. Vi to var vel en av dem. Ingenting har en fasit når det kommer til forhold. Men man kan ikke bli kjæreste med en person før du har møtt vekommende (eventuelt blitt kjent gjennom skype eller what ever) Man blir ikke kjærester for så å møte hverandre og lære hverandre å kjenne. Dere kan så aldeles ikke vite om dere passer sammen. Det er som å skyte rett inn i skogen og håpe du treffer en elg. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jupp, for du visste vel at dere ville passe sammen før dere møttes? Altså, jeg sier ikke at trådstarter burde følge mitt eksempel, eller noe (selvom dem sikkert allerede har møtt hverandre by now), men for noen så funker det faktisk på den måten. Vi to var vel en av dem. Ingenting har en fasit når det kommer til forhold. Men man kan ikke bli kjæreste med en person før du har møtt vekommende (eventuelt blitt kjent gjennom skype eller what ever) Man blir ikke kjærester for så å møte hverandre og lære hverandre å kjenne. Dere kan så aldeles ikke vite om dere passer sammen. Det er som å skyte rett inn i skogen og håpe du treffer en elg. Kommer jo an på hva du definerer som kjæreste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå