Gjest Guest_gutt_* Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei, for noen månder tilbake traff jeg en nydelig jente på nettet. Vi snakket om forskjellige ting før vi hun spurte etter msn min. Etter det har vi møttes en gang og føltes det gikk veldig fint Og nå til siste tiden har det vært masse snakking på msn, mange lange kvelder. På meldninger pleier hun ofte å avslutte med "gutten min <3" noe jeg ser på som positivt. Og nå til helgen skal hun komme over to my place.. problemmet er nok hva vi skal gjøre.. :S Bussene går jo bare hver time fra meg så hun må bli der en god stund, tenkte at vi kunne se på film i den lille kosselige sofaen min lol Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Lag noe håndmat, drikk noe vin, hør på musikk? Evnt se en film.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Altså.. vi er ikke så gamle. ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 hehe åja Sett på en film og la det gå derfra. Kommer jo helt naturlig. Blir sikkert veldig koselig! Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har jo lyst å spørre om hun vil bli min da og kanskje klining på slutt Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Æh, spørre om hun vil bli din? Det tror jeg blir oppfattet som frieri... Kanskje droppe det? Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ville du oppfattet det som frieri på ungdomsskolen? Synes det var søtt jeg. Men TS, sett på en film og ta det som det kommer! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Dere skal bli sammen etter første møtet? Men mulig det er slik man blir sammen på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Dere skal bli sammen etter første møtet?Men mulig det er slik man blir sammen på ungdomsskolen. Det er nok gjærne slik ja Blåbær Kjør på med noe snacks, en koselig film og litt annet tull. Om dere skal kline eller ikke, det er ikke noe man planlegger gutten min. Det kommer av seg selv det -om det kommer Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dere skal bli sammen etter første møtet?Men mulig det er slik man blir sammen på ungdomsskolen. Det er nok gjærne slik ja Blåbær Kjør på med noe snacks, en koselig film og litt annet tull. Om dere skal kline eller ikke, det er ikke noe man planlegger gutten min. Det kommer av seg selv det -om det kommer Ble sammen med min nåværende kjæreste tom før vi møttes. Nå er det vel 1 år og 3 måneder snart Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jupp, for du visste vel at dere ville passe sammen før dere møttes? Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Dere skal bli sammen etter første møtet?Men mulig det er slik man blir sammen på ungdomsskolen. Det er nok gjærne slik ja Blåbær Kjør på med noe snacks, en koselig film og litt annet tull. Om dere skal kline eller ikke, det er ikke noe man planlegger gutten min. Det kommer av seg selv det -om det kommer Ble sammen med min nåværende kjæreste tom før vi møttes. Nå er det vel 1 år og 3 måneder snart er da vel normalt at de vet slikt i 14-15 års alderen Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Inviter på Gudfaren maraton sikker vinner... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Tenk på at jenta sikkert tenker på akkurat det samme som deg..kanskje hun vil noe mer. Det beste er å ikke tenke eller grue seg for mye, og bare ta ting som de kommer Kommer du med keitete replikker du har øvd på foran speilet blir det bare falskt og rart. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 man blir sammen, man spør ikke om å bli sammen det er bare noe som skal skje Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 man blir sammen, man spør ikke om å bli sammen det er bare noe som skal skje Ikke når man er så ung, da må man spørre og sånt. Utrolig søtt nå, i grunn Blir så uskyldig Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Jupp, for du visste vel at dere ville passe sammen før dere møttes? Altså, jeg sier ikke at trådstarter burde følge mitt eksempel, eller noe (selvom dem sikkert allerede har møtt hverandre by now), men for noen så funker det faktisk på den måten. Vi to var vel en av dem. Ingenting har en fasit når det kommer til forhold. Endret 29. januar 2010 av Luddezor Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Sett på en god humor film! Under filmen kan jo dere kose dere lit! Flørting osv. Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er jo smartere med skrekkfilm Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 som sakt, gudfaren pga. de lange monologene kan bli litt vel kjedelig, og da er det tid for andre ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå