Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente komme over, what to do?

Gjest Guest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gutt_*

Hei, for noen månder tilbake traff jeg en nydelig jente på nettet. Vi snakket om forskjellige ting før vi hun spurte etter msn min. Etter det har vi møttes en gang og føltes det gikk veldig fint :D Og nå til siste tiden har det vært masse snakking på msn, mange lange kvelder. På meldninger pleier hun ofte å avslutte med "gutten min <3" noe jeg ser på som positivt. Og nå til helgen skal hun komme over to my place.. problemmet er nok hva vi skal gjøre.. :S Bussene går jo bare hver time fra meg så hun må bli der en god stund, tenkte at vi kunne se på film i den lille kosselige sofaen min lol :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere skal bli sammen etter første møtet?

Men mulig det er slik man blir sammen på ungdomsskolen.

Det er nok gjærne slik ja Blåbær :blush:

Kjør på med noe snacks, en koselig film og litt annet tull. Om dere skal kline eller ikke, det er ikke noe man planlegger gutten min. Det kommer av seg selv det -om det kommer :)

Lenke til kommentar

Kjør på med noe snacks, en koselig film og litt annet tull. Om dere skal kline eller ikke, det er ikke noe man planlegger gutten min. Det kommer av seg selv det -om det kommer :)

Ble sammen med min nåværende kjæreste tom før vi møttes. Nå er det vel 1 år og 3 måneder snart :)

Lenke til kommentar

Ble sammen med min nåværende kjæreste tom før vi møttes. Nå er det vel 1 år og 3 måneder snart :)

er da vel normalt at de vet slikt i 14-15 års alderen

Lenke til kommentar

Tenk på at jenta sikkert tenker på akkurat det samme som deg..kanskje hun vil noe mer. Det beste er å ikke tenke eller grue seg for mye, og bare ta ting som de kommer :) Kommer du med keitete replikker du har øvd på foran speilet blir det bare falskt og rart.

Lenke til kommentar
Jupp, for du visste vel at dere ville passe sammen før dere møttes?

Altså, jeg sier ikke at trådstarter burde følge mitt eksempel, eller noe (selvom dem sikkert allerede har møtt hverandre by now), men for noen så funker det faktisk på den måten. Vi to var vel en av dem.

Ingenting har en fasit når det kommer til forhold.

Endret av Luddezor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...