Gå til innhold

Anbefale et "Mini's" til PSP?

Stigah

Anbefalte innlegg

Hei. På fredag skal jeg på ferie til Mandal. Det tar ca 3-4 timer å kjøre der. Det kommer til å bli litt kjedelig, derfor vil jeg spille noe i bilen.

For ikke så lenge siden kom jo noe med navn "Mini's" (Tror det var det...) Til PS3 og PSP. Det går an å kjøpe dem via Playstation Store, og overføre dem til PSP, hvis jeg har hørt riktig.

Men jeg aner ikke hvilket jeg skal kjøpe. Så jo at flesteparten koster under 50 kr, så jeg kan sikkert kjøpe 2.

Jeg har ikke noen krav. Det kan være hvilket som helst spill, bare det er kjekt :)

Og det må helst vare litt også da. Ikke bare noen minutter til en time. Et spill jeg kan ha det kjekt og morro med, som varer i flere timer :)

Jeg blir utrolig glad hvis dere kan anbefale noen for meg!

Mvh.

Stigah

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipsene :D

Har et av GTA spillene. Hvor mange finnes det nå til PSP?

Jeg husker ikke helt hva det heter det jeg har, men det er ikke Vice City. Har litt lyst på det ja :)

Jeg liker også Pinball :) Jeg kan sjekke noen trailere etc. Kanskje det blir det :)

Jeg takker igjen :)

Lenke til kommentar

Det finnes tre GTA spill til psp ;)

Det er:

1 - GTA: Liberty City stories

2 - GTA: Vice City stories

3 - GTA: Chinatown wars

Liberty city stories, er helt lik ps2 versjonen. Vice City stories er også helt lik vice city stories til ps2. Chinatown wars er ikke "3d" though..

Forskjellen fra vicy city stories og liberty city stories er at på VCS har man litt flere muligheter :D

Så jeg ville helst anbefale VCS av de tre :yes:

(litt klomsete skrivd men :roll: )

Lenke til kommentar

I VCS kan du både svømme, kjøre bil, kjøre motorsykkel, sykle, kjøre firshjuling, fly fly, fly helikopter, kjøre båt, kjøre luftputebåt, kjøre tanks, gjøre taxi, politi, sykehus og brannsluknings oppdrag, spille golf og etterhvert kan du gå på Phil Collins konsert :!: eller så kan du bare kan løpe rundt hvor du vil :w00t:

Kom ikke på fler ting i farta;)

Endret av Liste klovnen
Lenke til kommentar

Ja ja :D

Vice City stories kan du få tak i fra psstore til nevnt pris :)

Jeg kjøpte det i butikken, i en pakke med både VCS og LCS da :thumbup:

Skal også da nevnes at du f. eks ikke kan kjøre luftputebåt (eller andre eksakte kjøretøy) før du har gjort et visst antall oppdrag, men siden du da har noen timer og slå ihjel skal det ikke ta så altfor lang tid :w00t:

Endret av Liste klovnen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...