krabbepimpen221 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har en acer 5930 med skjerm som flimrer hele tiden og batteri som varer 30min fulladet tenke jeg som så og kjøpe en ny pc siden jeg ikke har garanti lenger. Pcen er til skolebruk så trenger ikke en kraftig laptop som kjører crysis på max med 30fps++ det som er viktig med pcen jeg vil ha er et godt tastatur, greit design (feks lenovo syns de har forferdelig stygge pcer), skjerm mellom 12" og 15,4" og helst god batteri levetid men om det bare er 2-3timer så er det greit og prisen skal helst være lav, når det gjelder spilling og slik så blir det nok ikke mye mer enn 123spill og pokerstars http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...51;c:36159;r:pg ser ut som en flott pc men prisen var kanskje litt høy for det som er på innsiden har lest at den blir veldig varm også Acer sine timeline pcer ville nok vert perfekt men testet den litt på spaceworld, tastaturet var forferdeligt syns det var litt vanskelig å treffe de rette knappene så ja, er åpen for forslag til et godt kjøp Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvor gammel er pc'en? Er den under 5år kan den fortsatt reklameres på. Lenke til kommentar
krabbepimpen221 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Hvor gammel er pc'en? Er den under 5år kan den fortsatt reklameres på. 1 og 1halvt år sirka, men hva har jeg rett på ? kan jeg få ny skjerm og evt nytt batteri? disse feilene har oppstått av vanlig pc bruk (i sekken litt press av bøker på skjerm, åpning å lukking av den hver time) Lenke til kommentar
krabbepimpen221 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 bump:> Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Du har 5 år reklamasjonstid, dvs pc'en er laget for å vare 5år, og ved vanlig bruk burde du kunne oppleve varen som relativt lik hele tiden. Batteri er jeg usikker på, jeg tror det har mindre "varighet". Men spør heller gutta i forbrukerhjelp delen av forumet, evt få mod til å flytte denne Lenke til kommentar
krabbepimpen221 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 har lest litt slik som jeg forstod det kan en få gratis reperasjon på varer som er ment til å vare lenge ved vanlig bruk, dette har jo skjedd pga vanlig bruk så det betyr at jeg bare kan levere den inn ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå