TheCatIsALie Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei. Om veldig kort til har noen jeg kjenner bursdag. Gaven skal være CD-spiller til bil. Jeg så på denne: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=145961531 Men setter stoooor pris på om noen vet om billigere.. Må passe inn i bilen. Vet ikke hvilkne ledninger som er der.. Helst max 4-500kr.. Noen litt proffere enn meg på dette feltet eller..? Lenke til kommentar
Bane Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Er ikke noen ekspert, men hvis noen skal hjelpe deg med at den passer inn i bilen bør de vite modell/årgang etc. I tillegg er det et eget underforum for bilstereo. Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 personligt ville jeg ALDRI kjøpt noe sånt fra clas olshon eller Biltema for den del. Er ikke akkurat kvalitet det der, men de er bare min mening Alle 1din spillere passer i bilen så fremt de ikke er ein 2din spiller i bilen fra før av. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Dette ble for advansert for meg, så fant på annen gave, men takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå