jae-ols Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Utrolig feminint å spille kjerringball når du er mann. Sikkert en åker med homser der. Til å bli kvalm av. Håndball er for kjerringer. Dessuten håper jeg Norge blir slått ut. Møkkalag. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Skal si du er konstruktiv. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 veldig godt innlegg. det er bidrag som dette som bygger opp forumet vårt </ironi> Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 veldig godt innlegg. det er bidrag som dette som bygger opp forumet vårt</ironi> Såpass må dere tåle . Tar dere ikke på alvor. Mener dere at håndball er or menn? (ler) Håndball passer ikke for menn. Det må være homoer da. Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 veldig godt innlegg. det er bidrag som dette som bygger opp forumet vårt</ironi> Såpass må dere tåle . Tar dere ikke på alvor. Mener dere at håndball er or menn? (ler) Håndball passer ikke for menn. Det må være homoer da. Homofob eller? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg kan love deg at med de neandertal uttalelsene du kommer med her så vil du ikke bli tatt seriøst du heller. Du må dog gjerne komme med dokumentasjon for dine påstander, så kan vi heller se nærmere på argumentene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Edit : glem det jeg skrev Endret 26. januar 2010 av olehh Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Håndball+mann=phail Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Haha, dårlegaste trollinga eg har sett på lenge. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det er bare på de som spiller håndball det. Kristian Kjelling. KRISTIAN KJELLING. Holder ikke med å spille jenteidretten håndball, men du må gjøre så mye piss utenfor banen også. Jeg refererer til hans tett på nett møte på vg.no da han fikk spørsmålet om det er noen på laget han kommer ekstra godt overens med: "Jeg bor på rom med Marius Riise og vi kommer veldig godt overens. Ellers kommer jeg veldig godt overens med stort sett de alle. Har vel kanskje mest til felles med de på min alder. Hilsen Kristian Kjelling " Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det er bare på de som spiller håndball det. Kristian Kjelling. KRISTIAN KJELLING. Holder ikke med å spille jenteidretten håndball, men du må gjøre så mye piss utenfor banen også. Jeg refererer til hans tett på nett møte på vg.no da han fikk spørsmålet om det er noen på laget han kommer ekstra godt overens med: "Jeg bor på rom med Marius Riise og vi kommer veldig godt overens. Ellers kommer jeg veldig godt overens med stort sett de alle. Har vel kanskje mest til felles med de på min alder. Hilsen Kristian Kjelling " HAHAHAHAHAHA "godt overens" JADDDA!!, sånn kan det gå! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Den tråden her går adundas snart... izzet: når du først skal trolle, hvorfor ikke gjøre det skikkelig? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ja, det er mykje kjekkare. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 izzet: tror nok ikke du hadde vært mye mann om du hadde møtt på et par handball-forsvarere! Har aldri spilt handball seriøst selv, bare for gøy av og til med kompiser. Styrke og hurtighet er et must. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 TS: Please ikke si at fotball er mer "mandig"... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Beklager, men dette er ikke riktig utgangspunkt for en diskusjon, og er et klart forsøk på trolling. Tråd stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg