snodre93 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hei! Jeg har fått en kompis til å lage et pc oppsett til meg. Hensikten med dette innlegget er å få en bekreftelse på at deler passer sammen og slikt. Jeg ønsker også om det er mulig å få kuttet litt ned på prisen (velge billigere greier) Prisen er nå på ca 11.5 K. Ideelt sett hadde det vært fint å få kuttet ned prisen til 9-10 k i og med at jeg vil kjøre dualmonitor og må ha råd til skjerm nr 2(også få en bekreftelse på at oppsettet støtter det) http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...7F-6B87F315A149 Setter pris på alle tilbakemeldinger Endret 26. januar 2010 av snodre93 Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hei jeg har satt opp et forslag som gir deg flott ytelse. Du hadde satt opp noen komponenter som var noe foreldet. Forslag 12K inkludert 2 skjermer. Dersom du synes det blir dyrt sparer du 600,- på å bytte til HD5850, men jeg anbefaler ikke det hvis du ikke må. Endret 26. januar 2010 av jornboss Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 jornboss sitt forslag er veldig bra! men vil annbefale å bytte ut greenpower disken med noe annet, siden den ikke passer å ha operativsystem på pga variabel rpm. Lenke til kommentar
snodre93 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Tusen takk Det ser veldig bra ut Jeg innså nettop at et ikke var noen psu eller ram på mitt oppsett heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå