riple Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 OK. NÅ er det nok. i høst begynte jeg å få litt kviser på rygg og noe på brystet. Dette er noe jeg aldri har hatt tidligere (21 år). Tenkte at - jaja. de forsvinner vel snart. Men nei da. Hva skal man gjøre med sånt? Har ikke trent i 3 år for å ødelegge den kroppen jeg har bygget med stygge kviser. Tips? Spiser jo stort sett akkurat det samme som før. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) OK. NÅ er det nok. i høst begynte jeg å få litt kviser på rygg og noe på brystet. Dette er noe jeg aldri har hatt tidligere (21 år). Tenkte at - jaja. de forsvinner vel snart. Men nei da.Hva skal man gjøre med sånt? Har ikke trent i 3 år for å ødelegge den kroppen jeg har bygget med stygge kviser. Tips? Spiser jo stort sett akkurat det samme som før. Sol har bra effekt på huda. Du kan kjøpe basiron vaske - gel som kan brukes i dusjen. Håper svaret hjelper! Endret 26. januar 2010 av korehoret Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 1. se her 2. Bestill legetime. Dersom du har store problemer, vil du få henvisning til hudlege. Noen har rapportert at dersom man bruker Head & Shoulders Classic, når man dusjer, så kan man redusere kvisene. Acne.org er også en bra nettside, dog er det litt spesielle folk der, og mange syke metoder er blitt tatt i brukt for å kvitte seg med urenhetene. Ta (noe av) det som står der med en klype salt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå