Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kviser. På kroppen

riple

Anbefalte innlegg

OK. NÅ er det nok. i høst begynte jeg å få litt kviser på rygg og noe på brystet. Dette er noe jeg aldri har hatt tidligere (21 år). Tenkte at - jaja. de forsvinner vel snart. Men nei da.

Hva skal man gjøre med sånt? Har ikke trent i 3 år for å ødelegge den kroppen jeg har bygget med stygge kviser. Tips? Spiser jo stort sett akkurat det samme som før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OK. NÅ er det nok. i høst begynte jeg å få litt kviser på rygg og noe på brystet. Dette er noe jeg aldri har hatt tidligere (21 år). Tenkte at - jaja. de forsvinner vel snart. Men nei da.

Hva skal man gjøre med sånt? Har ikke trent i 3 år for å ødelegge den kroppen jeg har bygget med stygge kviser. Tips? Spiser jo stort sett akkurat det samme som før.

Sol har bra effekt på huda. Du kan kjøpe basiron vaske - gel som kan brukes i dusjen.

Håper svaret hjelper!

Endret av korehoret
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

1. se her

2. Bestill legetime. Dersom du har store problemer, vil du få henvisning til hudlege. Noen har rapportert at dersom man bruker Head & Shoulders Classic, når man dusjer, så kan man redusere kvisene. Acne.org er også en bra nettside, dog er det litt spesielle folk der, og mange syke metoder er blitt tatt i brukt for å kvitte seg med urenhetene. Ta (noe av) det som står der med en klype salt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...