Gå til innhold

PL: 27.1.10 v Aston Villa, Villa Park

invalid_user

Arsenals beste?  

16 stemmer

1. 1. Arsenals beste?

• Manuel Almunia
      0
    • Bacary Sagna
      0
    • William Gallas
      1
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Gaël Clichy
      0
    • Cesc Fàbregas
      3
    • Denílson
      0
    • Aaron Ramsey
      0
    • Tomas Rosicky
      1
    • Eduardo
      0
    • Andrey Arshavin
      2
    • Sol Campbell (sub)
      8
    • Nicklas Bendtner (sub)
      1
    • Samir Nasri (sub)
      0

Anbefalte innlegg

Dessverre for dere, så ser det ut som det er sant.

Ikke for å være stygg, men jeg i hele sesongen merket at Gallas + Verm ikke har blitt skadet i det hele tatt nesten. Noe måtte skje snart, men at noe er brukket er vel drastisk og dare I say it, "typisk Arsenal".

Det var ihvertfall et veldig smart "kjøp" av Wenger da, når det gjelder Campbell.

EDIT: Så høydepunktene nå, Denilson sliter virkelig. Typisk at Song er tilbake mot oss da, men er vel greit nå som dere sliter med et par andre skader. Rio er 99% sikkert ute mot dere da, hvis det hjelper.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet om Vermaelen blir ute lenge, er vel at det er langt ifra sikker at han klarer å starte fast omtrent resten av sesongen.

Men når det går på bare ferdigheter, føler jeg meg trygg på Sol sga klare seg helt fint, går mer på fart og kondisjon mine bekymringer.

Lenke til kommentar

Sol var faktisk mer enn helt grei, lett vår beste i min mening. Etter han kom inn på banen var Heskey anonym veldig lenge, helt til han falt ned i banen for å hente baller, og tilogmed da fikk han til veldig lite. Jeg kan faktisk bare huske engang Sol slapp noen forbi seg, og det var i slutten når Dunne avslørte at Sol ikke er like rask lenger.

Han har vel også fått en god del stemmer fordi det ikke var noen som pekte seg ut spesielt for oss, og han spilte en god og solid kamp mot raske Villa i sin første PL kamp for oss siden 2006.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...