Gå til innhold

PL: 27.1.10 v Aston Villa, Villa Park

invalid_user

Arsenals beste?  

16 stemmer

1. 1. Arsenals beste?

• Manuel Almunia
      0
    • Bacary Sagna
      0
    • William Gallas
      1
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Gaël Clichy
      0
    • Cesc Fàbregas
      3
    • Denílson
      0
    • Aaron Ramsey
      0
    • Tomas Rosicky
      1
    • Eduardo
      0
    • Andrey Arshavin
      2
    • Sol Campbell (sub)
      8
    • Nicklas Bendtner (sub)
      1
    • Samir Nasri (sub)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen!

Idag hadde vi utrolig uflaks som ikke scorte, men men. Skal ikke kimse av uavgjort mot Villa borte, selv om jeg føler vi kan mer.

MoM for meg er enten Campbell eller Petrov, klarer ikke å bestemme meg, da begge spilte strålende.

Nå ser vi fram mot søndag, og satser på at ikke Vermaelen er skadet, da kan vi faen meg kysse sesongen langt bak.

Fox: Enig, Denilson har vært svak, ser klart at han ikke passer i rollen.

Lenke til kommentar
Ja, savner Song! Vi ville ha slått dem hvis Song var på banen.

Men fyfaen, Campbell eier som faen!

Samt at Bendtner var MILEVIS bedre enn Eduardo. Han hadde et touch med i så og si alle halvsjanser vi skapte etter at han kom inn på banen. Håper virkelig han prikker inn toppformen fort som fy.

Lenke til kommentar

Er ikke så skuffa, selv om vi hadde muligheter i massevis til å avgjøre. Sa før kampen at ett poeng var greit og står på det. Nok en gang imponert over Campbell. Kjenner sine begrensninger med ball, og skjuler dem godt. Derimot er han stor i luftrommet, i ryggen på en feilvendt spiss og han har nok en gang en tå på det meste.

Lenke til kommentar

Selv om Clichy ikke var på sitt beste i dag, tror jeg vi hadde tapt uten ham. Jeg tør ikke tenke på hvordan det hadde vært om vi hadde Traore på venstrebacken i dag... Campbell var nok en gang glimrende. En utrolig god forsterkning, med tanke på prisen. Bendtner var også god den lille tiden han spilte, og jeg tror han vil bli viktig utover i sesongen. Arshavin har endelig begynt å jobbe og slite, noe som er svært positiv. God kamp av ham i dag. Almunia var også solid, og fikk en velfortjent clean sheet.

Syntes vi fortjente en seier i dag. Håper virkelig vi vinner mot ManU!

Lenke til kommentar
Selv om Clichy ikke var på sitt beste i dag, tror jeg vi hadde tapt uten ham. Jeg tør ikke tenke på hvordan det hadde vært om vi hadde Traore på venstrebacken i dag... Campbell var nok en gang glimrende. En utrolig god forsterkning, med tanke på prisen. Bendtner var også god den lille tiden han spilte, og jeg tror han vil bli viktig utover i sesongen. Arshavin har endelig begynt å jobbe og slite, noe som er svært positiv. God kamp av ham i dag. Almunia var også solid, og fikk en velfortjent clean sheet.

Syntes vi fortjente en seier i dag. Håper virkelig vi vinner mot ManU!

Syntes Arshavin plutselig ble jævlig mye bedre det sekundet Eduardo gikk av banen, og når Bendtner kom på virket han veldig veldig god. Elsker måten han alltid klarer å få av et skudd inni boksen, uansett hvor trangt det er.

Lenke til kommentar

Tykkjer Gallas og Campbell gjorde ein framifrå kamp i dag. Veldig, veldig solide. Jamnt over var det ein god kamp frå heile laget, kanskje med unntak av Clichy, som vart eigd av Ashley Young, og Denilson, som ganske enkelt er altfor casual i fleire situasjonar. Svært positivt comeback frå Bendtner også.

Uheldigvis fekk vi to nye skadar, og ManUtd knuste ManCity og går dermed inn i kampen mot oss med skyhøg sjølvtillit.

Lenke til kommentar
Syntes Arshavin plutselig ble jævlig mye bedre det sekundet Eduardo gikk av banen, og når Bendtner kom på virket han veldig veldig god. Elsker måten han alltid klarer å få av et skudd inni boksen, uansett hvor trangt det er.

Med Arshavin, Rosicky og Eduardo på topp, har vi alt for lite fysisk styrke offensivt. Med Bendtner som midtspiss, tror jeg vingene vil få en mye lettere jobb, da Bendtner er utrolig god til å holde på ballen, så de får mer tid til å løpe i en god posisjon. Gleder meg til Bendtner slår igjennom. Vi trenger en ny *grøss* Adebayor-type *grøss* der fremme.

Lenke til kommentar

Hadde vært greit med litt medgang et par ganger og. Når skadelista endelig begynner å minke (og da har vi 3 spillere ute for sesongen, det er fremdeles minking for oss), får vi skader på Vermaelen og Eduardo. Faen i helvete. To forbanna stolpeskudd. Og Wayne Rooney kommer i sitt livs form til Ashburton i helga. For en stor sekk med drit.

Lenke til kommentar
Med Arshavin, Rosicky og Eduardo på topp, har vi alt for lite fysisk styrke offensivt. Med Bendtner som midtspiss, tror jeg vingene vil få en mye lettere jobb, da Bendtner er utrolig god til å holde på ballen, så de får mer tid til å løpe i en god posisjon. Gleder meg til Bendtner slår igjennom. Vi trenger en ny *grøss* Adebayor-type *grøss* der fremme.

Word. Men jeg tror at det går greit å spille med Eddy-Shava-Rosa om Diaby spiller.

Lenke til kommentar

I og for seg et helt ok resultat, men skadene ødelegger jo helt enormt! Dersom Verminator har brukket noe nå tror jeg vi alle burde forme en suicide cult.

Almunia 7

Sagna 6.5

Gallas 8

Vermaelen 6

Clichy 5

Cesc 7.5

Denílson 5.5

Ramsey 6.5

Rosicky 7

Arshavin 7.5

Eduardo 6

Sol 7.5

Bendtner 6.5

Nasri -

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...