mfb Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har kjøpt en ny tv nå nettopp. En 40 tommer samsung full HD, modell b535. Når jeg kobler opp xbox via hd kabel til tv'en med nyeste call of duty f.eks som man kan spille i HD får jeg ikke det i HD. Samme som når jeg kobla til pc'en min til tv'en og skulle spille av en film jeg hadde lasta ned i 720p HD så hører jeg kun lyden av filmen og får ikke noe bilde i VLC media player. Har prøvd med 2 forskjellige HDMI kabler og prøvd i alle 3 HDMI utgangene. På xboxen har jeg stilt inn til 1080p. Noen som vet hvorfor bildet ikke blir HD? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Når du har pc'en koblet i tv'en, kjører du bare bilde på tv'en da? Vet at på f.eks windows xp var jeg mye plaget med at om jeg kjørte 2 skjermer, så kunne jeg bare vise film på den ene (svart skjerm å bare lyd på den andre) så prøv å slå av skjermen på maskinen å bare kjør på tv'en. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 har sånn at pc'en automatisk blir svart og bildet kun kommer på tv'en, så jeg skjønner ikke hva som er feil :S Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Å filmen virker når du ikke har tv'en koblet til? Det problemet med filmen har iallefall neppe noe med tv'en din å gjøre. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 filmen funker helt fint på pc skjermen min, har en bærbar pc, men i vlc når den er kobla til tv'en er det bare svart bilde med lyd. så vet ikke om det hjelper dere noe mer jeg. aldri hatt HD tv før så er helt ny på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå