Gå til innhold

ja, jeg elsker dette språk!

vale

Anbefalte innlegg

jeg tror at norsk er finest språk i all verden...det er bare musikk for meg...hva tenker dere? jeg er italiensk, men jeg er forelsket i Norge! jeg vil forbedre mitt norsk, kanskje hvis noen i blant dere vil snakke litt med meg det lykkes! ^_^ tusen takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke snakke for alle, selvsagt, men mitt inntrykk er at det sjelden er det språket man hører mest av man liker best, siden man blir vant til det. Derfor synes vel mange nordmenn at mer "eksotiske" språk som f.eks. italiensk (dessverre er jeg nok ikke overbegeistret for det selv, men har møtt mange som er det) høres langt vakrere ut enn norsk.

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar
jeg tror at norsk er finest språk i all verden...det er bare musikk for meg...hva tenker dere? jeg er italiensk, men jeg er forelsket i Norge! jeg vil forbedre mitt norsk, kanskje hvis noen i blant dere vil snakke litt med meg det lykkes! ^_^ tusen takk

Fint du liker språket vårt. Jeg holder dog en knapp på ditt språk når du snakker om musikk. :)

Lenke til kommentar

jeg også tror at norsk er et pent språk, jeg er ikke flink men jeg vil å studere mye og snakke bedre...

Jeb beklager også at Etiopisker fordrevte italianske...mange mange år siden.

ja vel, du har rett, det vet jeg. :yes: kanskje italiensk er musikk for dere...men jeg er forelsket, så jeg er glad og ikke rasjonell..og fortsetter å si slik!^_^

jeg beklager at romaner fordrevte vikingene .... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...