Gayatri-mantra Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei! I det siste så har Mozilla Firefox hengt seg opp en del. Programmet har låst seg, og jeg har ikke kunne navigere meg rundt på noe som helst i nettleseren. Pcen min fungerer helt fint, så jeg har liten tro på at det kan være pcen som forårsaker problemet. Nå for ikke så lenge siden så hengte Mozilla seg opp, og jeg fikk opp en krasjmelding. Jeg fikk desverre ikke lagret denne meldingen hvis det skulle være til hjelp. Er det noen som har noen peiling på hva som kan gjøre at programmet henger seg opp? Bør jeg eventuelt skifte nettleser? Takker for svar. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har du oppgradert til 3.6 som kom for kort tid siden? Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Tror nok det. Kom opp beskjed om en ny oppgradering av Mozilla, så jeg trykket ja. Burde ikke gjort det? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jo, men når jeg gjorde det installerte den 3.5(et eller annet) så jeg måtte ta oppgradering til 3.6 manuelt. Se på Hjelp/Om for å se hvilken versjon du har. Jeg kjører engelsk versjon så det er antakeligvis noe annet på norsk. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Så ut som jeg hadde samme problemet som deg - måtte instalere 3.6 manuelt. Jeg er grønn på akkurat dette området - burde opphengningen/krasjingen slutte nå? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Nei, kjører du Windows, i tifelle se om browseren henger seg opp på samme sted som Internet Explorer. Det kan godt være en add-on so Flash eller Java som gjør at det henger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå