sujinda Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) hei jeg lurte på om dette oppsette hold for å gjøre MW2, source og Wow. http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...37-A573C8B57ED9 er det noen deler jeg kan bytte ut men ikke komme over det jeg har?? takker for svar Endret 27. januar 2010 av Simon Aldra Emnetittel endret. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) nvm Endret 26. januar 2010 av Ayb Lenke til kommentar
sujinda Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 hei jeg lurte på om dette oppsette hold for å gjøre MW2, source og Wow.http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...37-A573C8B57ED9 er det noen deler jeg kan bytte ut men ikke komme over det jeg har?? takker for svar men skreiv feil mente å kjøre/dra MW2 source og WoW lett ikke lagg liksom Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det spørs jo om du kjører det på high/med/low. Men sånn generelt sett ville jeg brukt mer penger på skjermkort og mindre på PSU og kabinett, om jeg var deg. Ville også satt det samme opp hos netshop, så ser du litt prisforskjell også! Lenke til kommentar
sujinda Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Det spørs jo om du kjører det på high/med/low. Men sånn generelt sett ville jeg brukt mer penger på skjermkort og mindre på PSU og kabinett, om jeg var deg. Ville også satt det samme opp hos netshop, så ser du litt prisforskjell også! men dette kunne vell gjøre MW2 på mid? Lenke til kommentar
sujinda Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 på netshop hadde ikke de alle delene som jeg har lagt til her :/ Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Uten at jeg er 100% sikker, så burde den vel kjøre MW2 greit ja. Men til den prisen klarer du å skaffe deg et oppsett med 5850-kortet. Det er seriøs økning i gaming-ytelse. Legg også merke til at ifølge hardware.no sin test av Cooler Master HAF 922, passer ikke hullet i hovedkortbrettet nye AMD-sokler. Verdt å merke seg! Men for all del - alle komponentene du har valgt er gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå