Mydog Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Lykke til, måtte dere ha funnet "the golden one"! Det håper vi også, mulig at en til når frem før fredag. Alle resultatene i denne tråden er gjort med vannkjøling på CPU og alle 4 GPUene, og med en beta bios på HK som desverre ikke klarer å holde multipler/turbo stabil. CPU er heller ikke "presset" hardt siden den egner seg best til klokking på nitro og jeg ville ikke drepe den før fredag. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kan du kjøre noen tester på 3,33 GHz (med turboen til 3,6 GHz aktivert) ? Det er jo det som blir offisiell klokkefrekvens og dermed det man vil se i ytelsetester på lanseringsdagen. Hvis du har en firekjerne på original klokkefrekvens å sammenligne resultater med så ville det vært glimrende. Jeg er ganske imponert over å se en hexa-core allerede... -Og at den faktisk yter bra, selv om det er på vann. Men som Simen1 ønsker, så vil jeg gjerne også se hva denne bencher på original frekvens. Kanskje litt spill også, og de kjernene har noe effekt. Plutselig så ble LGA 1366 interessant igjen. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) minhund : Regner med at du ikke tester stabilitet med LinX...? Da får du VIRKELIG testa hva vannkjølinga di er god for. Edit : 5 min holder ikke...så det er sagt Endret 2. februar 2010 av Betroz Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 minhund : Regner med at du ikke tester stabilitet med LinX...? Da får du VIRKELIG testa hva vannkjølinga di er god for. Edit : 5 min holder ikke...så det er sagt Hahha, stabilitet er uinteressant :!: Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 1m er MER enn stabilt nok. Enkelte vil sågar hevde det er overkill Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Blir bra på fredag da gleder meg som en unge til da. Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Spar chipen til fredag og sett alle kluter til på nitro, I say! Lykke til, folkens! Ser frem til updates utover fredag kveld Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Å hvor dette minner meg om tiden da alle gikk til itbutikken for å handle seg xp-m 35w Stå på! Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Fikk mail fra han som skaffer Gulferne. By the way, could you take some pics for me on your party ?? In Taiwan, only a few peopel play OC, so we know each other and have a little party in member's home...(yeah...maybe the BBQ + OC party...and someone's wife will come and blame his husband...haha...) Bilder skal han selvfølgelig få. Lenke til kommentar
jonol Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fikk mail fra han som skaffer Gulferne. Bilder skal han selvfølgelig få. gi oss live video stream også Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Lett, dette gleder jeg meg til å se bilder fra. Dere skal ikke sette opp en liten Live-feed også a? Så vi kan følge med Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Lett, dette gleder jeg meg til å se bilder fra. Dere skal ikke sette opp en liten Live-feed også a? Så vi kan følge med enig der Endret 3. februar 2010 av zenzito Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 spennede, følger med Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Her er en liten apetittvekker til fredag. SuperPi CPU @3,8 GHz minne 2000MHz 7-7-7-20 Kan kjøre CPU høyere men spare den til fredag. **DP** holder det med disse brikkene? Endret 3. februar 2010 av minhund Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 2000MHz 7-7-7-20 er jo flott Funker det på 3d også så er det nice! Da holder de nok til frædda Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Men de kingston brikkene der så kan man kjøree det på 24\7;) Spørs volt man trenger da:P Endret 3. februar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Da er det jo ikkje vits å ta med brikker for meg, siden det er samme brikkene jeg kan ta med. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Da er det jo ikkje vits å ta med brikker for meg, siden det er samme brikkene jeg kan ta med. Har ikke du 2k CL8 da, disse er CL9. Maks VTT da 1,7V 4200 MHz uncore eller? Prøvde først XMP profil 1, så hvilke settings den satt i Bios, så brukte jeg bare de. Juks? Endret 4. februar 2010 av minhund Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) VTT på 1,7 O.o, det må være pga. cpuen eller? 1.24 og 1,64 vdimm på 7-7-7-20 her. Men kan vel også være at Gulfern krever litt mer spenning. Tar ihvertfall med settet mitt, vil rævkjøre de på p55:D Endret 4. februar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå