Mydog Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Da klarte jeg endelig å komme meg igjennom Vantage med CPU på 4,1 GHz uten multi dropp. Score 38925, CPU score 37037 og GPU score på 39598 Skal teste Cinebench nå Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva var trikset for å lure droppen? Du får ikkje lov til å legge deg før du har klart 40k 10.1 driveren er ute fra AMD http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst...windows-7-64bit Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Yeah kvelden er reddet Grattis med feeeeet hardware Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 P6T7-gjengen rocker Kult at du fikset multi-problemet, håper vi får noen fine summer her nå da Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg krever iallefall oppdatering hver time Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 ¨Krever faktisk Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Beklager men jeg kommer ikke lenger i dag, har plundra med DEN NYE(9.12) driveren til amd i 2t før jeg oppdaget at den var ny bare feilmerka. Kommer sterkt tilbake i morgen. Det var ikke noe stort triks å få stoppet droppen bare kjøre så lav multi som mulig (19) og pøse på med BCLK. Prøvde meg med 30 x 140 = 4,2 GHz men da falt multi til 25 Men med 19 x 216 = 4,104 GHz så var det ingen dropp på multi. Kjørte med samme vcore, vtt og CPUpll. Endret 27. januar 2010 av minhund Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Her kommer det litt mere godsaker. 3DMark 06 uten multi dropp med CPU @4,2 Vantage med CPU @4,2 desverre med multi-dropp men bedre resultat enn med CPU @ 4,1 Nesten 40k Cinebench og Wprime kommer om noen strakser Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Så her har dere resultater fra Cinebench og Wprime 32M og 1024M. Cinebench Wprime 32M og 1024M Jeg har ingen anelse om reultatene er gode eller dårlige siden jeg ikke har teste disse benchmarkene før. Dere må gi meg tilbakemelding på resultatene her og om det er flere tester jeg bør kjøre. I dag er kvelden ennå ung så mer kommer. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Minhund?!? Hvordan i h****** fikk du tak i denne ? Du ødelegger meg helt av misunnelse Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Minhund?!? Hvordan i h****** fikk du tak i denne ?Du ødelegger meg helt av misunnelse Kjøpte den fra Taiwan xxxx$ Men den er ikke lett å klokke, gode råd trengs. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Bare send den til meg du Så kan jeg teste den ut litt på ln2 og sende live stream til deg Kan lage et lite sammendrag også Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Det ser ut som om Vantage er tøffere i CPU testen enn 06. 3DMark 06 uten multi dropp med CPU @4,3 Og så mine HW frender da er 40k i Vantage passert. Vantage med CPU @4,3 desverre med multi-dropp Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Bare send den til meg du Så kan jeg teste den ut litt på ln2 og sende live stream til deg Kan lage et lite sammendrag også Har veldig lyst å få den testet på LN2 men da vil jeg være med å teste Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, det hadde vært artig Minhund;) Du forbedrer scoren for hver dag Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ta turen til Stavanger så fikser vi det Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Stavanger blir litt langt for meg, men en samling med OC-Team Norway ett eller annet sted skulle jeg fått til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noe som SKAL skje også Munhund er med-General .....sier vi men fra Halvor til revolver så skal det skje. Skal etterhvert få opp en tråd til oss som liker kulde og hwbot. Har bare vært opptatt de siste ukene med drittpcen min og bare trøbbel.........som fa.. meg ikke forsvinner. Men treff er noe som står laaangt oppe på lista. Beklager off-topic Minhund:( Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg er med Amanita. Maskinen tok en clear cmos helt uten videre, holdt bare på å leke litt med forskjellige multi/bclk kombinasjoner på 4 GHz for å se hvilke som funker best ute dropp. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Endelig kom tråden ja Gleder meg til ENDA flere bencher Snakk om xeon w3680 cpu... Samme som gulftown i7. Originally Posted by eva2000 you're forgetting there's B1 versions of ES cpus as well B0 = step 1 = much higher failure rate due to high voltage and high leakage like A0 = step 0 B1 = step 2 = less leakage and rock solid at high vcore so hard to kill even at 2.0v B1 step 2 are the ones to look out for. You'll be seeing B1 step 2 ES cpus come soon Så lenge det funker... http://forums.overclockers.com.au/showthread.php?t=834109 A0 revisjon som din Minhund: http://forums.overclockers.com.au/showpost...mp;postcount=28 Kanskje jeg må finne en xeon W3680. Eneste single xeon 6core jeg har funnet som funker i x58 kort. akkurat det med leakage er det vi VIL ha.. mer leakage = høyere klokk uansett minhund, nydelig at du fikk tak i en slik en..! pene scores, og det virker som den holder seg kjøling og god under blokken din. 70C maks på 1.46v er ikke så ille. har du tatt deg bryet med å lese på cpuen hvilken kode denne er? hvis dette er en Q3FE, så ville jeg tatt det VELDIG med ro i svingene, disse cpuen klokker noe inne i h e l v e t e pga syk leakage, MEN de dør fortere enn bananfluer. du kan regne med 6GHz i vantage med denne cpuen på nitro hvis det er en Q3FE... Q3FE er også kjent for å klokke dårligere på vann enn andre gulfer, men tar igjen alt på nitro.. perfekt skalering og mer eller mindre NULL coldbug.. -196C null stress Haakon Endret 29. januar 2010 av **dp** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå