Gå til innhold

Hvorfor sagger (ikke) du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det så faktisk ikke så veldig bra ut. Man kan kjøpe t-skjorter som hverken er for korte eller for lange om man ikke ønsker å blotte magen når man skal skru opp en lyspære. Eller bruke gardintrapp.

Jeg prøvde med en Xl t-SKJORTE, dradde opp armene og jeg blotta magen :) hvordan klarer du å ikke det?

Lenke til kommentar
Hvis dere er så jævlig redde for å blotte magen når dere skrur opp lyspærer så putter dere t-skjorten i buksa de 2minuttene dette foregår. Evt gjør det ikke er den store tilskuerflokken som ser på. EOD.

Pointe mitt var størrelser man.

Lenke til kommentar
Nei, det så faktisk ikke så veldig bra ut. Man kan kjøpe t-skjorter som hverken er for korte eller for lange om man ikke ønsker å blotte magen når man skal skru opp en lyspære. Eller bruke gardintrapp.

Jeg prøvde med en Xl t-SKJORTE, dradde opp armene og jeg blotta magen :) hvordan klarer du å ikke det?

Gratulerer! Altså, godt mulig at jeg blotter magen når jeg strekker meg i en vanlig tee, men hva faen da? Er det et så jævlig stort problem at folk får se magen din når du skrur opp en lyspære? Har du en veldig stygg mage og jobber som lyspæremontør?

Altså, jeg har ikke en så veldig fin mage, men om den synes en av de få gangene jeg strekker meg gir jeg langt faen i. Ikke et godt nok argument for å kjøpe XL-tees hvertfall. Om det er stort problem for deg så får du; 1) Trene vekk magen din. 2) Skifte lyspærer uten tilskuere. 3) Kose deg med XL T-skjortene din. :)

Peace out man!

Lenke til kommentar
Man ser normalt undertøyet når buksa henger på kneskålen. Rart med det der. Når man sagger såpass at man må kjøpe kjortel til genser ser man lur ut. :)

Vi snakket nettopp om Tall tee dust. Ja det er noe dumme som viser undertøyet sitt.

Tall Tee ser bra ut hvor? :)

tall-tee.jpg

Må si at det var stygt ja, siden mannen feiler jo helt.

Jeg bruker tall te på denne måten.

Det så da virkelig ikke bedre ut...

Lenke til kommentar

Eneste forskjellen på de bildene er at han ene er feit. Det ser like dumt ut.

Hver gang jeg ser slikt lurer jeg på om bare det å lese størrelsen på klærne før de blir kjøpt er en for stor utfordring.

Lenke til kommentar
Kjenner flere som bruker baggy klær og litt av den rappe stilen men nødvendigvis ikke sagger så mye for å skjule at de er så feite. Vet ikke om det gjelder for de her som også sagger og bruker baggy klær?

Det gjør jeg. Er heller ikke Feit.

Jeg sagger for det er behagligt. Sagger ikke ned på knerna nei.

Løse klær + Sagging er tingen.

Lenke til kommentar

Eneste forskjellen på de bildene er at han ene er feit. Det ser like dumt ut.

Hver gang jeg ser slikt lurer jeg på om bare det å lese størrelsen på klærne før de blir kjøpt er en for stor utfordring.

Hvorfor hater du sagging så jævligt?

Gi meg 5 gode grunner. Stygt? hvorfor?

Omtrent alle guttene i klassen min sagger.

De fleste vennene dine sagger og vel?

Lenke til kommentar

Gratulerer! Altså, godt mulig at jeg blotter magen når jeg strekker meg i en vanlig tee, men hva faen da? Er det et så jævlig stort problem at folk får se magen din når du skrur opp en lyspære? Har du en veldig stygg mage og jobber som lyspæremontør?

Altså, jeg har ikke en så veldig fin mage, men om den synes en av de få gangene jeg strekker meg gir jeg langt faen i. Ikke et godt nok argument for å kjøpe XL-tees hvertfall. Om det er stort problem for deg så får du; 1) Trene vekk magen din. 2) Skifte lyspærer uten tilskuere. 3) Kose deg med XL T-skjortene din. :)

Peace out man!

Pointe mit var ikke å vise magen, det var forkjellen på Tall tee og vanlig t-skjorter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...