Estella! Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 jeg sagger ikke rett og slett forde jeg liker å ha på meg klæra Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvorfor jeg ikke sagger. 1. Fordi jeg personlig synes det ser utrolig dumt ut. 2. Fordi det ser ekstremt ubehagelig ut. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Litt enig med Flurry. Menn skal ikke ha buksa for høyt opp: Haha, karen går på skolen min. Uansett, jeg sagger ikke fordi det på ingen måte ser bra ut eller har noe praktisk formål. Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg bruker tall te på denne måten. Ser jo faktisk enda verre ut. Nei det ser faktisk bra ut. Bedre å ha en litt lang t-skjorte en at magen henger ut, (og kanskje mer en det) hver gang man skal skru opp ei lyspære i taket. Dette er jo greit: http://www.urbanwear.no/T-SKJORTER-Big_N_T...7_29/index.html Eller her. Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Nei, det så faktisk ikke så veldig bra ut. Man kan kjøpe t-skjorter som hverken er for korte eller for lange om man ikke ønsker å blotte magen når man skal skru opp en lyspære. Eller bruke gardintrapp. Jeg prøvde med en Xl t-SKJORTE, dradde opp armene og jeg blotta magen hvordan klarer du å ikke det? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvis dere er så jævlig redde for å blotte magen når dere skrur opp lyspærer så putter dere t-skjorten i buksa de 2minuttene dette foregår. Evt gjør det ikke er den store tilskuerflokken som ser på. EOD. Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvis dere er så jævlig redde for å blotte magen når dere skrur opp lyspærer så putter dere t-skjorten i buksa de 2minuttene dette foregår. Evt gjør det ikke er den store tilskuerflokken som ser på. EOD. Pointe mitt var størrelser man. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Nei, det så faktisk ikke så veldig bra ut. Man kan kjøpe t-skjorter som hverken er for korte eller for lange om man ikke ønsker å blotte magen når man skal skru opp en lyspære. Eller bruke gardintrapp. Jeg prøvde med en Xl t-SKJORTE, dradde opp armene og jeg blotta magen hvordan klarer du å ikke det? Gratulerer! Altså, godt mulig at jeg blotter magen når jeg strekker meg i en vanlig tee, men hva faen da? Er det et så jævlig stort problem at folk får se magen din når du skrur opp en lyspære? Har du en veldig stygg mage og jobber som lyspæremontør? Altså, jeg har ikke en så veldig fin mage, men om den synes en av de få gangene jeg strekker meg gir jeg langt faen i. Ikke et godt nok argument for å kjøpe XL-tees hvertfall. Om det er stort problem for deg så får du; 1) Trene vekk magen din. 2) Skifte lyspærer uten tilskuere. 3) Kose deg med XL T-skjortene din. Peace out man! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Man ser normalt undertøyet når buksa henger på kneskålen. Rart med det der. Når man sagger såpass at man må kjøpe kjortel til genser ser man lur ut. Vi snakket nettopp om Tall tee dust. Ja det er noe dumme som viser undertøyet sitt. Tall Tee ser bra ut hvor? Må si at det var stygt ja, siden mannen feiler jo helt. Jeg bruker tall te på denne måten. Det så da virkelig ikke bedre ut... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Må si at det var stygt ja, siden mannen feiler jo helt. Jeg bruker tall te på denne måten. Eneste forskjellen på de bildene er at han ene er feit. Det ser like dumt ut. Hver gang jeg ser slikt lurer jeg på om bare det å lese størrelsen på klærne før de blir kjøpt er en for stor utfordring. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Syns det ser helt talentløst og idiotisk ut. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Spørsmålet mitt til dem som sagger blir da: Sagger dere fordi dere synes det ser fint ut, eller gjør dere det av andre grunner? I så fall hvilke? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kjenner flere som bruker baggy klær og litt av den rappe stilen men nødvendigvis ikke sagger så mye for å skjule at de er så feite. Vet ikke om det gjelder for de her som også sagger og bruker baggy klær? Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kjenner flere som bruker baggy klær og litt av den rappe stilen men nødvendigvis ikke sagger så mye for å skjule at de er så feite. Vet ikke om det gjelder for de her som også sagger og bruker baggy klær? Det gjør jeg. Er heller ikke Feit. Jeg sagger for det er behagligt. Sagger ikke ned på knerna nei. Løse klær + Sagging er tingen. Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Må si at det var stygt ja, siden mannen feiler jo helt. Jeg bruker tall te på denne måten. Eneste forskjellen på de bildene er at han ene er feit. Det ser like dumt ut. Hver gang jeg ser slikt lurer jeg på om bare det å lese størrelsen på klærne før de blir kjøpt er en for stor utfordring. Hvorfor hater du sagging så jævligt? Gi meg 5 gode grunner. Stygt? hvorfor? Omtrent alle guttene i klassen min sagger. De fleste vennene dine sagger og vel? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Spørs åssen sagging vi snakker om her. Har ingen interesse av å se noens boxer eller rumpeballer. Synes det er idiotisk. Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nei, det så faktisk ikke så veldig bra ut. Man kan kjøpe t-skjorter som hverken er for korte eller for lange om man ikke ønsker å blotte magen når man skal skru opp en lyspære. Eller bruke gardintrapp. Jeg prøvde med en Xl t-SKJORTE, dradde opp armene og jeg blotta magen hvordan klarer du å ikke det? Gratulerer! Altså, godt mulig at jeg blotter magen når jeg strekker meg i en vanlig tee, men hva faen da? Er det et så jævlig stort problem at folk får se magen din når du skrur opp en lyspære? Har du en veldig stygg mage og jobber som lyspæremontør? Altså, jeg har ikke en så veldig fin mage, men om den synes en av de få gangene jeg strekker meg gir jeg langt faen i. Ikke et godt nok argument for å kjøpe XL-tees hvertfall. Om det er stort problem for deg så får du; 1) Trene vekk magen din. 2) Skifte lyspærer uten tilskuere. 3) Kose deg med XL T-skjortene din. Peace out man! Pointe mit var ikke å vise magen, det var forkjellen på Tall tee og vanlig t-skjorter Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Sa thrice at han hatet sagging jævlig mye? Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Spørs åssen sagging vi snakker om her. Har ingen interesse av å se noens boxer eller rumpeballer. Synes det er idiotisk. Se lenger bak. Syns også det ser helt idiotisk ut når folk viser hele dritten. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 De fleste vennene dine sagger og vel? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå