Gå til innhold

Hvorfor sagger (ikke) du?


Anbefalte innlegg

Jeg synes sagging er kjempestygt.

Desverre blir jeg tvunget til sagging av en rekke moderne bukser, som er sydd med så korte hofter at de ikke klarer å holde seg oppe. De er laget for å sitte tvers over rompesprekken. Dette klandrer jeg motebransjen for.

 

Faktisk sliter jeg med å finne bukser som er høye i livet. Noe som er MYE mer praktisk, behaglig, og etter min mening mer elegant. Men dette ble "ut" og kalt "gæssing", da sagge-moten ble inn.

 

Jeg savner og ønsker meg tilbake bukser med høyt liv.

 

Da klarer du rett og slett ikke finne bukser som passer. De aller fleste bukser sitter ordentlig hvis du kjøper riktig str, så lenge du ikke kjøper noe streetwear-dritt.

 

Nei, du har ikke peiling på hva jeg sikter til. Du snakker med anusen din igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes sagging er kjempestygt.

Desverre blir jeg tvunget til sagging av en rekke moderne bukser, som er sydd med så korte hofter at de ikke klarer å holde seg oppe. De er laget for å sitte tvers over rompesprekken. Dette klandrer jeg motebransjen for.

 

Faktisk sliter jeg med å finne bukser som er høye i livet. Noe som er MYE mer praktisk, behaglig, og etter min mening mer elegant. Men dette ble "ut" og kalt "gæssing", da sagge-moten ble inn.

 

Jeg savner og ønsker meg tilbake bukser med høyt liv.

 

Da klarer du rett og slett ikke finne bukser som passer. De aller fleste bukser sitter ordentlig hvis du kjøper riktig str, så lenge du ikke kjøper noe streetwear-dritt.

 

Nei, du har ikke peiling på hva jeg sikter til. Du snakker med anusen din igjen.

 

Jeg kan lese helt utmerket takk, så jeg skjønner hva du sikter til. Jeg har selv flere bukser som er forholdsvis høye i livet, og jeg går ut i fra at det ikke er noe verre for deg å finne det enn det er for meg. Det er din egen feil at du ikke vet hvor du skal lete, så å legge skylden på motebransjen blir rett og slett latterlig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Benny er bare 15 år. Om et par år vil han innse hvor teit det var. Seriøst, buksa nedfor rumpa. Hvor er logikken. Det er og forblir en fjortisting, men trur det har avtatt nå i de siste årene. Jaja, dem om det. :)

Lenke til kommentar

Jeg sagger litt, og MÅ nesten ha litt baggy bukser, men den er maks 5 cm ned på rævva, og jeg drar den opp om den faller lenger ned.

 

Jeg prøver å finne bukse som passer, men enten er jeg for feit for en bukse, eller så er jeg for tynn. Er ikke noe mellomtinga mellom 29/30 tydeligvis.

 

Om jeg bruker stramme klær føler jeg meg veldig "innelukket" på en måte, som jeg liksom blir tvunget til å bevege meg lite, blir klam og generelt dårlig følelse.

 

men jeg er LANGT ifra det på bildet, bruker ikke store hettegensere o.l nesten, går mest i cardigan o.l - men hender det blir joggebukse og :)

Lenke til kommentar

Sagger ikke, men kjøper bukser som har litt vidde rundt lårene; rett og slett fordi jeg blir varm rundt ballene og det er meget ubehagelig. For oss som trener og har litt store lår er det et HELVETTE å skaffe bukser, pardon my french. Jeg får fint 32-33 rundt livet, men ikke mulighet for noe under 36 over KNÆRNE, om det ikke er en særdeles baggy bukse, som da kan kjøpes i min native størrelse, 33.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...