Prusk Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det sier også dem som bruker OnePiece. Selv gjør jeg selvsagt ikke det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det gjør jeg, dog, ikke faen om jeg bruker det offentlig. Eller når jeg går ut for å røyke. Den er bare på på hybelen, aldri ellers. Lenke til kommentar
Teoma Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Så... Du drar bokseren høyt opp for å "stoppe ballene fra å henge fritt", men lar buksa være langt nede slik skrittet får mye luft? ... Hvor i all verden har du fått det der fra? Jeg har bokseren der den for å holde kølla og rumpesprekken i bokseren, og så har jeg en lang nok forklaring på hvorfor jeg sagger, 2. Innlegg side 11. Ikke sitt og fantaser. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Bedre om du viser til innleggsnummer. Hos meg er dette side 5... Så kølla er over buksekanten, heldigvis har du bokser på som dekker den? Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Fordi jeg ikke vil forveksles med white trash? Lenke til kommentar
Teoma Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Så kølla er over buksekanten, heldigvis har du bokser på som dekker den? Nei, men alt bytt ut kølla med "kjønnshåret". Edit: Innlegg nummer #202, der står det hvorfor jeg sagger. Endret 16. april 2010 av Teoma Lenke til kommentar
SML Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Fordi jeg ikke vil forveksles med white trash? Bedre med white trash enn wannabe black Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det er ikke white trash å ikke sagge, da har du missforstått noe. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Slik ser white trash ut. Even though it's Britney Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Forbanna saggere. Hva er vitsen med å gå med bukse hvis dere ikke har den på rævva?? Lenke til kommentar
SML Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Det er ikke white trash å ikke sagge, da har du missforstått noe. Slik ser white trash ut. Even though it's Britney Jeg vet da inderlig hva white trash er, men tydelig at Raudridder ikke gjorde det. Derfor brukte jeg white trash for å vise at jeg siktet til hans innlegg. Endret 17. april 2010 av SML Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det var Raudridder sitt innlegg jeg "svarte på" også forsåvidt. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg synes sagging er kjempestygt.Desverre blir jeg tvunget til sagging av en rekke moderne bukser, som er sydd med så korte hofter at de ikke klarer å holde seg oppe. De er laget for å sitte tvers over rompesprekken. Dette klandrer jeg motebransjen for. Faktisk sliter jeg med å finne bukser som er høye i livet. Noe som er MYE mer praktisk, behaglig, og etter min mening mer elegant. Men dette ble "ut" og kalt "gæssing", da sagge-moten ble inn. Jeg savner og ønsker meg tilbake bukser med høyt liv. Da klarer du rett og slett ikke finne bukser som passer. De aller fleste bukser sitter ordentlig hvis du kjøper riktig str, så lenge du ikke kjøper noe streetwear-dritt. Ser at det er et gammelt innlegg men vil bare si at det var unødvendig å legge til "dritt" Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det er ikke white trash å ikke sagge, da har du missforstått noe. Ok, trailer trash. Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det var Raudridder sitt innlegg jeg "svarte på" også forsåvidt. Ok, da misforstod jeg da Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg sægger ikke fordi jeg synes det er ubehagelig, også synes jeg det ser helt forj*vlig ut. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det er ikke white trash å ikke sagge, da har du missforstått noe. Ok, trailer trash. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Man -er- trailer trash hvis man sagger. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Man -er- trailer trash hvis man sagger. Haha, da har jeg missforstått deg. Trodde du mente man var trash om man sagget Beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå