Xiphos Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg får ikke åpne linker i internet explorer som åpner nytt vindu, alle andre linker fungerer fint. Når jeg prøver å trykke på gamer.no linken på hw.no siden f.eks, så får jeg bare ett pling.. Noen som vet hva jeg kan ha trykt på ? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 hakke peiling paa hva som er feil!! i og med at ie er saa pass inbakt som det er er det ganske vanskeligt og faa reinstalert det. du kan jo proeve opera Lenke til kommentar
Xiphos Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 kunne tenkt meg å vite hva det er.. skjedde i dag.. kan ikke komme på å ha tuklet med instillingene eller noe... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 kan desverre ikke helpe deg saa veldig mye forde jeg er i seol paa en nettcafe og har sluttet med ie for veldigt lenge siden Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Du har ikke installert en popup killer og ikke konfigurert denne skikkelig ? Lenke til kommentar
Xiphos Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 hmm.. det har jeg.. er det bare å uinstallere den da ? Lenke til kommentar
Xiphos Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 tydelig vis ja! takk for hjelpen! Lenke til kommentar
-k- Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 er det AdsGone popup killer? den kan du i så fall laste ned på kazaa, og kan stilles så du kommer inn på linker du TRYKKER på, men kommer ingen automatisk poppene opp Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 er det AdsGone popup killer? den kan du i så fall laste ned på kazaa, og kan stilles så du kommer inn på linker du TRYKKER på, men kommer ingen automatisk poppene opp *host* innebygget i Opera *host* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå