tiboine Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Fikk ny hk, cpu og ram i forrige uke. Har bare hatt problemer med å få maskina stabil. den streiker/fryser hele tia. Har prøvd å endre på volten, fsb'en. Fjerna RAM. Streiker fortsatt. ikke er det for varmt heller. Har funnet ut at den er mest stabil på 1.9 Vcore. Når jeg får blåskjerm, så kommer det som ofteset denne feilmeldinga: IRQL_NOT_BELOW_OR_EQUAL. Prøvd med både XP og 2k. samme problemet. Tenker at det kanskje kan være feil med HK. Siden jeg har prøvd "alt" Og hva er det best, optimale å ha volten på? Uten oc. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Eh... Auto? Min kjører på 1.65 uten OC -Chief- Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Når jeg setter den på auto, så er volten på 1.66. Maskina krasjer da også. Men muligens jeg har funnet ut hva som er best. satt multipliern på 10,5 og FSB'en på 200. så nå har maskina funka i 40 minutter uten krasj. Men det gjenstår å se om den holder ut dagen da. Gjerne kom med tips hvis noen av dere vet noe som jeg ikke vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå