Phantomerik Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Er det noen som veit hvor man kan få tak i System Shock 1? Jeg har ikke funnet noen butikker som har det, og lurer på om det ikke er i salg lenger. Det er jo 9-10 år gammelt, og kjørte bra på en Pentium 60... Noen som kan selge meg det, eller gi meg tips på hvor jeg kan leite? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Har du prøvd å søke på www.google.com ? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Du finner System Shock (1) hos www.the-underdogs.org, eller du kan søke på google med søkeordene "system shock +abandonware". Husk å last ned CD-versjonen, da denne er mye bedre enn diskettversjonen: Du får SVGA-grafikk (den gamle Pentiumen din kommer til å få pusteproblemer) og "voice-logs". ZIP-filen skal være på ca. 110MB. System Shock (ikke 2!) er å regne som abandonware, og er derfor lovlig å laste ned (selv om "abandonware" er et relativt begrep som "misbrukes" av enkelte). Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 hmm, shock 2 er vel også abware, så vi har nevnt det... finnes på samme sted som nevnt ovenfor; underdogs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå