Gå til innhold

Det skummleste du har opplevd?

ツ -

Anbefalte innlegg

Da jeg hadde norges svar på SWAT rundt bilen vår, og en kvinne siktet på meg med et våpen med skarp ammunisjon :cry:

Seriøst?

ja seriøst, vi hadde vært i Sverige den dagen og hadde kjøpt noe for en kompis av stefaren vår. Det vi ikke visste var at denne kompisen var mistenkt i en drapssak, så vi kom minuttet før disse politistyrkene inntok eiendomen for å arestere denne mannen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye skummelt i mitt liv, men heldigvis ikke noe som har satt seg dypt inni hodet mitt. (unntatt Hufs :ermm: )

Min første Halloween noen gang, gikk sammen med noen kompiser, vi fikk ikke godteri, kastet egg på døra, eieren jagde oss meget langt.

Klatret i et tre på barneskolen, var nesten i toppen var ikke langt unna å miste taket da det kom et vindkast.

Lenke til kommentar

Da jeg hadde norges svar på SWAT rundt bilen vår, og en kvinne siktet på meg med et våpen med skarp ammunisjon :cry:

Seriøst?

ja seriøst, vi hadde vært i Sverige den dagen og hadde kjøpt noe for en kompis av stefaren vår. Det vi ikke visste var at denne kompisen var mistenkt i en drapssak, så vi kom minuttet før disse politistyrkene inntok eiendomen for å arestere denne mannen

Norges svar på SWAT er beredskapstroppen, og der har det aldri vært kvinner.

Lenke til kommentar

Var veldig, veldig, veldig mørkredd som liten. Det å hente is fra fryseren i kjelleren var et mareritt i seg selv.

Husker da jeg var 14, så fikk jeg lov å kjøre bilen med min far på siden. Jeg ante ikke hvordan manuelt gir fungerte, og det hjalp ikke stort at min far er fryktelig dårlig til å forklare ting. Endte opp med at jeg, i panikk, blandet sammen pedalene og akselererte mot et stup. Da var jeg redd!

Etter det bestemte jeg meg for å ALDRI BLI REDD IGJEN, noe jeg heller aldri har blitt... :)

L4rs; Try me :)

Lenke til kommentar

Det var en politikvinne med en M16 som siktet på meg, det er jeg sikker på

så vidt jeg vet finnes det ikke kvinner i beredskapstroppen som det er tidligere sagt, og nei de bruker ikke M16(på generell basis iallefall), det brukes vel stort sett MP5, hagle, pistol, enskuddsrifle(er vel Artic warfare magnum?) og kanskje eventuelt AG3 eller arvtakeren dens HK 416

wiki:Beredskapstroppen

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Hufsa :---O

Veldig enig.Har fortsatt lyst til å gjemme meg under sofaen. Og så kommer folk og sier at "Hufsa er bare misforstått". Hufsa er ond. Punktum.

Skumleste jeg har opplevd ellers? Har i hvert fall vært husredd siden vi hadde innbrudd hjemme. Jeg var ikke hjemme da, men har ikke følt meg trygg der siden. De raserte jenterommet mitt og knuste begge sparebøssene :cry: (jeg var ti eller noe)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Dere hadde ikke trodd meg.

Om du ikke har tenkt til å si det er det vel lite poeng å poste i tråden.

Skumleste i nyere tid var når jeg og en kompis skulle opp på et fjell. Vi trodde ruta vi tok skulle være grei nok, men det endte opp med at vi måtte klatre på noen veldig dristige plasser. Husker spesielt en scene der jeg ble nødt til å hoppe for å komme over. Sklei akkurat i det jeg hoppa så jeg måtte løfte meg over på en måte. Hadde jeg falt der så hadde jeg dødd. Var ganske skjelven etterpå ja :p

Ellers så var det et ganske så heftig angst-anfall jeg hadde engang da jeg var sterkt påvirket av alkohol. Heldigvis hadde jeg noen gode venner der som fikk kjørt meg hjem, ellers så hadde jeg nok blitt banket ganske bra opp uten grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...