Liberalistiske Samebror Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Da jeg hadde norges svar på SWAT rundt bilen vår, og en kvinne siktet på meg med et våpen med skarp ammunisjon Seriøst? ja seriøst, vi hadde vært i Sverige den dagen og hadde kjøpt noe for en kompis av stefaren vår. Det vi ikke visste var at denne kompisen var mistenkt i en drapssak, så vi kom minuttet før disse politistyrkene inntok eiendomen for å arestere denne mannen Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Mye skummelt i mitt liv, men heldigvis ikke noe som har satt seg dypt inni hodet mitt. (unntatt Hufs ) Min første Halloween noen gang, gikk sammen med noen kompiser, vi fikk ikke godteri, kastet egg på døra, eieren jagde oss meget langt. Klatret i et tre på barneskolen, var nesten i toppen var ikke langt unna å miste taket da det kom et vindkast. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Da jeg hadde norges svar på SWAT rundt bilen vår, og en kvinne siktet på meg med et våpen med skarp ammunisjon Seriøst? ja seriøst, vi hadde vært i Sverige den dagen og hadde kjøpt noe for en kompis av stefaren vår. Det vi ikke visste var at denne kompisen var mistenkt i en drapssak, så vi kom minuttet før disse politistyrkene inntok eiendomen for å arestere denne mannen Norges svar på SWAT er beredskapstroppen, og der har det aldri vært kvinner. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det var en politikvinne med en M16 som siktet på meg, det er jeg sikker på Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg er ganske sikker på at norske styrker ikke bruker M16. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Var veldig, veldig, veldig mørkredd som liten. Det å hente is fra fryseren i kjelleren var et mareritt i seg selv. Husker da jeg var 14, så fikk jeg lov å kjøre bilen med min far på siden. Jeg ante ikke hvordan manuelt gir fungerte, og det hjalp ikke stort at min far er fryktelig dårlig til å forklare ting. Endte opp med at jeg, i panikk, blandet sammen pedalene og akselererte mot et stup. Da var jeg redd! Etter det bestemte jeg meg for å ALDRI BLI REDD IGJEN, noe jeg heller aldri har blitt... L4rs; Try me Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Det var en politikvinne med en M16 som siktet på meg, det er jeg sikker på så vidt jeg vet finnes det ikke kvinner i beredskapstroppen som det er tidligere sagt, og nei de bruker ikke M16(på generell basis iallefall), det brukes vel stort sett MP5, hagle, pistol, enskuddsrifle(er vel Artic warfare magnum?) og kanskje eventuelt AG3 eller arvtakeren dens HK 416 wiki:Beredskapstroppen Endret 10. april 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg kan bekrefte det broren min sier, jeg satt i samme bil. Og ja, var nok en MP5 som ble brukt av styrken. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Dere hadde ikke trodd meg. Det vet du vel ikke før du har prøvd? Lenke til kommentar
Sierra149 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Norsk politi bruker ikke M16 som det er nevnt her, men de har C8 / M4, som utseendemessig er veldig lik M16. Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Hufsa :---O Helt enig i at Hufsa er det skummleste jeg har opplevd. Og når mamma gjemte seg bak en vegg og kom hoppende fram mens hun ropte, jeg og søstra mi trudde det var en morder. Har vært husredd side den dagen ... Endret 15. april 2010 av Alastor Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Hufsa :---O Veldig enig.Har fortsatt lyst til å gjemme meg under sofaen. Og så kommer folk og sier at "Hufsa er bare misforstått". Hufsa er ond. Punktum. Skumleste jeg har opplevd ellers? Har i hvert fall vært husredd siden vi hadde innbrudd hjemme. Jeg var ikke hjemme da, men har ikke følt meg trygg der siden. De raserte jenterommet mitt og knuste begge sparebøssene (jeg var ti eller noe) Endret 15. april 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Dere hadde ikke trodd meg. Om du ikke har tenkt til å si det er det vel lite poeng å poste i tråden. Skumleste i nyere tid var når jeg og en kompis skulle opp på et fjell. Vi trodde ruta vi tok skulle være grei nok, men det endte opp med at vi måtte klatre på noen veldig dristige plasser. Husker spesielt en scene der jeg ble nødt til å hoppe for å komme over. Sklei akkurat i det jeg hoppa så jeg måtte løfte meg over på en måte. Hadde jeg falt der så hadde jeg dødd. Var ganske skjelven etterpå ja Ellers så var det et ganske så heftig angst-anfall jeg hadde engang da jeg var sterkt påvirket av alkohol. Heldigvis hadde jeg noen gode venner der som fikk kjørt meg hjem, ellers så hadde jeg nok blitt banket ganske bra opp uten grunn. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Hufsa :---O :cry: :cry: :cry: :cry: Endret 15. april 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå