dTd Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 må spørre, hva er Crew-neck? Er det en bommulsgenser uten hette? Ullgenser uten hette? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Crew neck er rund hals. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 okey, takk for oppklaringen kjapt google søk viste nemmelig frem en hel haug med forskjellige type gensere så ble forvirret Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 the rice når du mener casual, mener du da for eks når du skal på skolen, på kjøpesenteret osv? altså ikke en fest/noe man pynter seg litt ekstra for? For det er hovedsakelig det jeg trenger å oppgradere garderoben min til lol. On-topic: Enig med bebeluv angående sånne, kjedelig og veldig uoriginalt. Jeg liker forresten sånne også, ikke akkurat den der, men den typen gensere. Gjerne grovstrikket, nå på vinteren. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) the rice når du mener casual, mener du da for eks når du skal på skolen, på kjøpesenteret osv? altså ikke en fest/noe man pynter seg litt ekstra for? For det er hovedsakelig det jeg trenger å oppgradere garderoben min til lol. On-topic: Enig med bebeluv angående sånne, kjedelig og veldig uoriginalt. Jeg liker forresten sånne også, ikke akkurat den der, men den typen gensere. Gjerne grovstrikket, nå på vinteren. hahaha... så faktisk ikke den "lille" typoen. Satte i mine egene tanker og huska bare det var noe ala therice, så ble det automatisk mellomrom Okey, alltids flott med inspill egentlig, men følte bare at bebeluv sitt innlegg jeg quota var ille negativt, derfor jeg tok det opp såppas... No hard feelings tho Edit: maaaange smilys Endret 26. januar 2010 av dTd Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Skaff en tynn cardigan i et par forskjellige farger og du har et plagg du kan bruke til mange antrekk. ^ har allerede 4 tynne cardigans (riktignok i ikke så mange forskjellige farger men men), det er derfor jeg skulle hatt noe annet Ellers takker jeg for flere tips! Og jeg tror ikke Zara finnes i sarpsborg nei :/ har et raskt spm til: Synes dere en slik funker for seg selv? eller kunne dere kun brukt den for eks under en cardigan? Jeg hadde ikke reagert negativt på det om noen brukte en slik en uten noen cardigan over hvert fall. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Hva med rugbys? Google bildesøk Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg hadde ikke reagert negativt på det om noen brukte en slik en uten noen cardigan over hvert fall. Jeg hadde heller reagert om noen brukte en slik, under cardigan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå