idukjent Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei. skal lage et par dvder. har kjøpt 8X DVD -R 4.7Gb. hvordan kan jeg brenne en dvd som kan kjøres i en vanlig dvd spiller. trenger meny der jeg kan velge mellom episoder. må kunne legge til underteks som egene filer. helst slik at man sliper å slå dem av å på. med venlig hilsen martin Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei. skal lage et par dvder. har kjøpt 8X DVD -R 4.7Gb. hvordan kan jeg brenne en dvd som kan kjøres i en vanlig dvd spiller. trenger meny der jeg kan velge mellom episoder. må kunne legge til underteks som egene filer. helst slik at man sliper å slå dem av å på. med venlig hilsen martin Jeg lurer på det samme. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Bruk windows movie maker for å lage filmen og windows dvd maker for å brenne filmen med meny og kapitler. Alt inkludert i windows 7/ vista(så lenge du ikke har den billigste utgaven.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå