ÆddaBædda Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Først vil jeg begynne med, JA! jeg har googla det. Men til spørsmålet. Har 2 vifter, Zalman LEd, og de er koblet på hovedkortet. De er koblet inn der det står "Sysfan1 og Sysfan 2" Har dette hovedkortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=369193 Noen som vet hvordan jeg kan få fart på dem? noen som har noen anbefalte programmer? JA, har prøvd Speedfan, men ingenting skjer når jeg skrur opp farten på viftene... Endret 26. januar 2010 av DeSyvDverger Lenke til kommentar
fredrikrt880 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Anbefaler Speedfan. Fungerer nok greit til ditt behov Jeg bruker det selv til å styre mine vifter som er koblet på hovedkortet. //Fredrik Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Du kan umulig ha googlet, link..... Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) har prøvd speedfan, funket ikke :-( Speedfan registrerer alle viftene, men når jeg skrur opp farten, skjer ingenting.. Endret 26. januar 2010 av DeSyvDverger Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 problem løst, fjernet bare en liten dings som gjorde at "vifte-farten" ble holdt tilbake. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hva er den lille dingsen? Hva er den lille dingsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå