Melvin Snerken Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei Skal til Kenya om 14 dager ca.. Eg har god norsk hud som blir fort brent om eg ikkje smører meg. Men bør eg ta solarium og "forbrede" huden på den sterke sola? Eg tek jo sjølvsagt med caps, solstift og solkrem (kanskje 25factor).. i og med at sola er rett over deg, vert det ikkje heilt som påskesola i noreg. Nokon som har tips og råd? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Du vil uansett bli solbrent, fordi det er annen type stråling i solarium. Hvis du tar solarium er det nok mer for å se brun ut på bilder. Jeg anbefaler å smøre deg jevnlig med solkrem og ha en caps som dekker i nakken. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Jepp, veit sjølvsagt at solarium ikkje er noko erstattar for solkrem. Men nokon av dei andre eg skal reise med er faktisk å tek sol no. Men eg er litt skeptisk og meiner det ikkje har noko å bety for om du blir lettare brent eller ei. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det er bedre å reise så ofte at man holder seg brun hele året. Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg pleier å ta litt sol før jeg reiser og det hjelper på meg Blir ikke like raskt solbrent. Ikke minst blir jeg raskere brun Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 og du får raskere kreft. Men om du er bekymret for å bli solbrent så smell til med ordentlig solfaktor.. 25 er kanskje ikke nok. Kjøp deg en med 50, så er du nærmere den "sikre siden".. Såvidt jeg vet er det vel ingen grunn til å bruke lavere faktor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå