Alt-Ctrl Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Kjøpte en relativt dyr stol av Jysk for ett års tid tilbake. For å være nøyaktig var det en slik. Den var da på tilbud til 1250,- med originalpris til 1699,- om jeg ikke husker feil. Den er som dere ser på tilbud til tusenlappen nå, løp og kjøp sier jeg. Etter en stund begynte den å lage knirkelyder, men de var ikke spesielt plagsomme. Den siste tiden derimot har de blitt svært plagsomme og det er ikke bare knirkelyder men litt merkelige og kraftige dunkelyder bare jeg såvidt beveger på stolen. Uansett, i går sendte jeg mail om dette til Jysk, fikk kjapt svar tilbake om at de skulle kontakte butikken slik at de skulle kontakte meg. Litt senere ringer butikken og sier at jeg kan ta med stolen til de slik at jeg kan få en ny. Tenkte da at dette gikk litt for lett, men neida. Jeg tok med stolen inn i butikken og de hadde den nye klar, det hele tok meg et par minutter fra jeg kom inn i butikken. Dette var rett og slett så bra kundeservice at jeg følte jeg måtte lage en tråd for Jysk her inne (fant ingen i søket). Butikken det er snakk om ligger for øvrig på Elverum. Dette må være den aller beste erfaringen min med hvilken som helst butikk noen gang. Jeg får byttet en ett-år gammel stol som knirker (mye) i en ny uten noe mer om og men. PS: Jysk prøvde å ringe meg tidligere i dag, men jeg ikke svart, jeg fikk heller ikke svar når jeg ringte opp igjen senere. Håper de ikke har ombestemt seg Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Skulle vel bare mangle at du fikk en ny stol som bråker og knirker veldig etter bare ett år spør du meg, men bra at det ordnet seg så kjapt, det eksemplet burde flere butikker følge! Mine erfaringer med jysk er stort sett bra, møblene har holdt selv om bruksanvisningene er helt forferdelige når det kommer til montering Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Skulle vel bare mangle at du fikk en ny stol som bråker og knirker veldig etter bare ett år spør du meg, men bra at det ordnet seg så kjapt, det eksemplet burde flere butikker følge! Mine erfaringer med jysk er stort sett bra, møblene har holdt selv om bruksanvisningene er helt forferdelige når det kommer til montering Huff da.. Har et tvbord, et bord og 2 skap som jeg skal montere om ca 2 mnd... men ellers helt grei erfaringer . Gode tilbud Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Skulle vel bare mangle at du fikk en ny stol som bråker og knirker veldig etter bare ett år spør du meg, men bra at det ordnet seg så kjapt, det eksemplet burde flere butikker følge! Ja, jeg regnet vel egentlig med at jeg enten skulle få en ny, eller at de byttet ut delen som det var noe galt med. Det som overrasket positivt var at det gikk såpass greit og kjapt. Har ikke spesielt mye erfaring med reklamasjon av varer, men jeg tipper det er en del butikker som ikke er like kjappe som det her for å si det sånn. Spesielt når det går over e-post. Skal sies at monteringsanvisningen var veldig god på denne stolen. Dog er det vel en av de lettere tingene å sette sammen. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg kjøpte ett pc bord der med ganske mange deler, og da var bruksanvisningen på èn side... Skruer med piler i hytt og gevær... Gikk ikke ann å se hvilke skruer som skulle hvor osv.. Bruksanvisningen gikk i peisen, men pc bordet ble bra for det Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jysk har dette som policy, de bytter NESTEN uten spørsmål. En tidligere kollega av meg jobbet hos Jysk, og sa at de solgte en god del gode ting rimelig, men mye ræl også.. Det var vist derfor de la seg på den linja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå