Kasp0me Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei! Som tittelen sier så trenger jeg hjelp til kjøp av en kjøler til i7 cpuen min. Sett på coolermaster sine v8 og v10, men ser også at de ikke er noe godt mottatt av dere som brukere, hvilken er best i forhold til pris, effekt, bråk og minimalisme? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 De beste kjølerene utenom vannkjøling blir vell av merkene Noctua og Thermalright. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=407477 Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noctura NH-U12P er bra den, (bruker den selv på en 920) men skal du ha det beste er NH-D14 enda bedre Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Noctura NH-U12P er bra den, (bruker den selv på en 920) men skal du ha det beste er NH-D14 enda bedre Er litt fjortiss på mod etc. Finnes ingen med led-vifter? Eller kan jeg bytte vifte på kjøleren? Men du er sikker på at den er rimelig støysvak etc? Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Noctuas CPU-kjølere er vanvittig stille og gode. Mulig at du finner noen med bedre kjøleevne, men min erfaring er at den kjøler som bare det og de uten en lyd. Å bruke en annen vifte (med LEDs) blir litt bakvendt, da Noctua-viftene er mye av grunnen til at de er så stille! De er forøvrig ganske dyre. EDIT: "Er litt fjortiss på mod etc...", ihvertfall den ærligste måten jeg har hørt det blitt sagt på Endret 27. januar 2010 av E-asy1985 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Noctuas CPU-kjølere er vanvittig stille og gode. Mulig at du finner noen med bedre kjøleevne, men min erfaring er at den kjøler som bare det og de uten en lyd. Å bruke en annen vifte (med LEDs) blir litt bakvendt, da Noctua-viftene er mye av grunnen til at de er så stille! De er forøvrig ganske dyre. EDIT: "Er litt fjortiss på mod etc...", ihvertfall den ærligste måten jeg har hørt det blitt sagt på Hehe Vi alle er litt "fjortiss" på forskjellige plasser. Nei tenker jeg går for Noctua kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå