AfterGlow Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 New Super Mario Bros. Wii selger som varmt hvetebrød. Les mer Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Nå har ikke jeg Nintendo Wii, men hadde garantert kjøpt nye Mario spillet om jeg hadde eid en slik konsoll. Spilte mye Mario på slutten av 80-tallet og halve 90-tallet. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det spillet gjør at jeg vil ha Wii.. spilt det latterlig mye hos en kamerat.. 2-3-4 player er fantastisk morro.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Er jeg den eneste som ikke likte dette spillet? Kontrollene er for dårlige for min smak, og ikke kan vi lagre når vi vil. Bossene er kjedelige, brettene er kjedelige... sukk. Og nei, det har ingenting å si at det er 2D og "gammel" grafikk. Jeg gledet meg til dette ganske lenge, men ble svært skuffet. Det tar seg selv altfor seriøst. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jo du kan lagre så lenge du er på kartet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Last ned Super Mario Bros 3 eller World fra Wii Store heller. Mye bedre spill enn de nyeste. Har New SMB på DS'n, har ikke spilt det så mye ift de gamle. Endret 26. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jo du kan lagre så lenge du er på kartet. Bare quicksave. Skal du ha en "ekte" save må du fullføre et slott eller gå gjennom hele spillet. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hva er problemet med quicksave da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Er vel at saven forsvinner hvis du lagrer over den? Er sånn på DS hvertfall. quicksaver du for å slå av maskinen forsvinner quicksaven når du har slått den på igjen. En slags engangssave. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det bare jeg som husker feil, eller er kontrollene "løsere" enn i f.eks. SMB3? Dvs. at Mario "sklir" litt når man stopper, osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) På DS er det hvertfall sånn. Spesiellt når man springer med å holde inne en knapp. Faller av plattformer hele tiden fordi mario er så stor i tillegg.. Men han har hvertfall en ny modus, kan spise en sopp så han blir megastor og bare kan knuse alt med å springe. Endret 27. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg