dj_zeptor Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hei Har lett litt på forumet, men finner ikke noen med samme problemet. Har fått meg en ny Intel X25M-G2 80GB SSD harddisk som jeg har oppdatert firmware på (oppdatert til 02HD). Når jeg så installerer windows 7 x64bit pro på denne funker alt som normalt i starten (pakker ut, installerer og fullfører), så restarter pcen. Den starter opp igjen og windows loading logoen kommer opp. Etter dette blir skjermen svart og fryser helt. Skjer ikke noe selv om jeg venter lenge=/ Har prøvd å installere windows XP 32bit, noe som funket helt fint. Har mistanke om at det kan ha noe med firmwaren + 64bit win7. Bios står i IDE og sto i det også når jeg oppdaterte. Noen som har hatt samme problem? Evt løsning på dette? Takk:) Edit: har prøvd å installere Windows 7 32bit også, samme problemer som med 64bit. -Hvis jeg starter på nytt i sikkerhetsmodus så sier den: "Kan ikke fullføre installasjonen i sikkerhetsmodus. Start datamaskinen på nytt for å fortsette installasjonen av Windows." System: Windows 7 x64bit professional MSI P55CD53 Hovedkort Intel i5 750 CPU 4GB DDR3 1600 RAM 1x Intel X25M-G2 80GB SSD Bios i IDE og ikke RAID Endret 26. januar 2010 av dj_zeptor Lenke til kommentar
johome Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Prøv å installere W7 i AHCI modus. Lenke til kommentar
dj_zeptor Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Takk for svar men det virket heller ikke. Låser seg fortsatt etter installasjon med svart skjerm (pcen er fortsatt på). Finnes vel ingen måte å "downgrade" firmwaren regner jeg med? Lenke til kommentar
johome Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hvis du ikke finner ut av det foreslår jeg at du prøver å poste problemet ditt i Windows 7 delen av forumet. Evt. be en moderator/forumveileder om å flytte posten dit. Jeg har ikke W7 , og er nok ute på glattisen. Angående den Intel greia, stikk innom SSD tråden , og spør der. Endret 26. januar 2010 av johome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå