The Stig Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Forklarer hvorfor vi ikke fikk en beta av Bad Company 2 til X360. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Skulle man lært av første tabbe skulle man gitt alle tilgang til beta, men det krever også ressurser. Derimot vil jeg tro det er en fordel å ha betaspillere fra alle plattformer man skal utgi. Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jaja, jeg kjøpte Bad Company til PC forleden dag, og ble garantert beta tilgang 28 januar. 2 dager igjen! weee Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Håper jeg får prøvd BF:BC2-demo til PC og PS3 om ikke alt for lenge. BF:BC på PS3 var digg, og BF:BC2-betaen på PS3 var også flott, men jeg lurer på hvordan det blir på PC med tanke på kontroll, grafikk osv. Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 <Utvikleren svarte da at det hadde med Microsofts vanskelige distribusjonssystem og "lovverk" å gjøre, men nå har utvikleren kommet med en aldri så liten tilståelse.> eeeeee, så med andre ord var ikke Microsofts "lovverk" og distribusjonssystem noe i veien med? De fikk bare tilfeldigvis anfall og måtte skylde på dem uten at det skulle være tilfellet? Dummeste jeg har hørt. Sannheten er at det var akkurat det som var problemet, men velger nå, mulig pga press fra Microsoft, å vri på forklaringen! Hurray for conspiracy! Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 ingen beta til pc? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 ingen beta til pc? Jo... Man får det om man forhåndsbestiller på Steam Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Eller her: http://eastore.ea.com/servlet/PromoServlet/promoID.49116300 Lenke til kommentar
Diskusjonsmannen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg husker den diskusjonern om bad company 1. Uansett så vil de ha et bra image av spillet og med xbox sin grafikk får de ikke det Engentlig burde de holt seg til PC som de altid har gjort men når bf 3 kommer blir nok de saken Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Engentlig burde de holt seg til PC Hæ? Mener du det? Jeg synes BF:BC passet utmerket til PS3, og kontrollen var/er kjempegod i forhold til hva jeg syntes om kontrollen i BF2 (Jeg har bare prøvd demoen av BF2, men likte ikke kontrollen spesielt godt) Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 For alle steder man kan bestille fra for å få beta access for pc: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefiel...229-n-dice.aspx Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg husker den diskusjonern om bad company 1.Uansett så vil de ha et bra image av spillet og med xbox sin grafikk får de ikke det Skulle ikkje forundre meg om det ser bedre ut på 360 Nei men PS3 betaen gikk som en drøm å spille ihvertfall,sjøl om eg ikkje akkurat foretrekker DS3 til fps-spill.Eg gleder meg sinnsykt mye til den endelig utgaven, og all finnpussen DICE har fått unnagjort Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Bedre enn til PC? Lite sannsynlig, men hadde vært morsomt om konsollutgaven hadde fått bedre grafikk, ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nei tror nok PC-utgaven stikker av med seieren der gitt Nei, men eg håper selvfølgelig at begge konsollutgavene kommer likt ut, for utifra betaen er dette spillet er ein herlighet og kaosmanifest som eg unner alle fps-fans ihvertfall Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 BC2 på 360 ser værre ut enn PC på low... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg