Knebel Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg tenker på å kjøpe netbook, og ønsker å bruke denne også til å spille av media. Jeg vet at dette ikke er akkurat 'mål oppgaven' til en netbook, men jeg har sett at det begynner å komme maskiner på markedet med temmelig god mediaytelse. Jeg trenger: - 1080p via HDMI ut. - Høy lagringskapasitet. - 12" eller mindre. Jeg er forøvrig ikke så nøye på batterikapasitet og pris. Er det noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det finnes vel ikke en netbook med innebygget DVD spiller (om det er slikt media du skal spille av)så det må du i tilfelle ha eksternt. Problemer med å få HDMI er det også på maskiner med skjerm <12". Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Har ikke behov for DVD: Jeg tror ikke noen netbooks har det. HDMI er det noen som har. Asus eee 1201T f.eks. Men det ser ikke ut for at denne kommer til norge med det første.. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har ikke behov for DVD: Jeg tror ikke noen netbooks har det. HDMI er det noen som har. Asus eee 1201T f.eks. Men det ser ikke ut for at denne kommer til norge med det første.. Når er det realistisk å tro at denne kommer til Norge egentlig? Lenke til kommentar
Theoball2 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Disse med ion har hdmi, men usikker på om de klarer 1080p. http://www.ps.no/ArtLst.aspx?n=1010041019&...371&s=mobii Tilsvarende selges Asrock med ion på Multicom som htpc (med litt kraftigere cpu), men denne er jo da ikke bærbar. Men det ville forundre meg om den ikke klarte å dra 1080p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå