Samuro Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg trenger tips og historier. Gode og dårlige. Lange og korte. Holde meg unna? Må besøke? Skriv så det ljomer, gjerne mer også – for når turen jorden rundt i september starter (kun 9 måneder til), vil jeg gjerne være så utrustet som overhodet mulig. Så dagens innlegg er et rop om hjelp, ingenting mer, ingenting mindre! Hjelp meg? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 http://realtravel.no/2009/ Les den bloggen. Ganske artig. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det beste er jo å trene. Du har 9 måneder med mindre reiser for å trene deg. Gjør som meg og ta helgturer til andre kontinenter. Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Skulle så gjerne, men alle sparepengene mine spares til nettopp denne turen Lenke til kommentar
IngvarM Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hei er en del reisehistorier: Reisehistorier Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tatt turen innom nærmeste bibliotek for å se hva de har av reiseskildringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå