Kriff Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg er 99,9% storfornøyd med min Nexus One, men har bitt meg fast i et par småting som gjør opplevelsen mindre enn perfekt. For eksempel virker det som om jeg mangler mulighet til å velge enkeltbrukere fra adresseboken min som mottakere av SMS. Dette er jo noe absolutt alle andre mobil-OS har, så jeg har vanskelig for å tro at det ikke er tilfelle her. Er dette en mulighet i Android-OSet jeg har forbigått, eller finnes den virkelig ikke? Finnes det eventuelt en fiks på dette? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har ikke sett noen lett løsning på det, jeg velger ny tekstmelding, så legger jeg til mottakerne en etter en i "send til"-feltet. Lenke til kommentar
Kriff Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Det virker da utrolig tungvindt! Må man skrive inn navnet til vedkommende uansett, da? Dette må vel kunne fikses ved å installere en annen SMS-app? edit: Jeg fant løsningen. HandCent SMS funker som fjell, og har et enda bedre grensesnitt! Endret 27. januar 2010 av Kriff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå