annemarie89 Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Fant ikke noen andre emner om dette, så starter et nytt et, og håper at det er i riktig kategori. Jeg skal bestille en topp fra H&M's nettbutikk til kr 49,50,-. Når jeg kommer til "kassen" er det ingen "videre"-knapp, og det står "Minste bestillingsverdi etter eventuell rabatt er 190,-". Betyr det at jeg må kjøpe for minst 190 kr for å kunne handle noe på nettbutikken? Det er i så fall veldig upraktisk når jeg har en tynn studentlommebok, og når toppen ikke er å finne i noen av de 5 H&M-butikkene jeg har vært i... Noen som har erfaringer med H&M's nettbutikk som kan svare på dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Det er riktig. Du må kjøpe for 190 ++. Lettere å dra til butikk da. Lenke til kommentar
annemarie89 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Ok. Kjipt da... De har ikke den toppen jeg vil ha i butikken. Ingen av de jeg har vært i hvertfall. Får se om jeg finner noe mer jeg har lyst på (eller heller; trenger) da... Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Du kan høre med butikken om det er mulig å ta inn toppen. Det er verdt er forsøk. Lenke til kommentar
annemarie89 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Kan jo prøve, men tenker det er lite sannsynlig at de vil det når den er på salg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå