-kga- Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) hVORDAN SKRUR JEG AV CAPS LOCK NÅR KNAPPEN IKKE FUNGERER LENGERE PÅ TASTATURER? jEG KOM BORTI KNAPPEN SÅ DEN BLE SKRUDD PÅ OG NÅ FÅR JEG IKKE SKRUDD DEN AV LENGER. sKAL TESTE EN RESTART, MEN DET TAR SÅ LANG TID, DRITT PC. sÅ OM DET SKJER IGJEN ELLER RESTART IKKE FUNGERER HADDE DET VÆRT KJEKT OG HVITE HVORDAN MAN RETTER DET OPP. fEIL FORUM ER DET VEL OGSÅ, MEN VISTE IKKE HVOR JEG SKULLE POSTE. Endret 26. januar 2010 av Lord-KGA Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Reststart fungerte. Men kaps lock fungerer fortsatt ikke. Det hadde likevel vert greit å hvite om det er mulig å skru av å på caps lock uten å bruke tastaturet. Endret 26. januar 2010 av Lord-KGA Lenke til kommentar
alsvartr Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 På startmenyen, søk etter On-Screen Keyboard. Start dette og du får opp et virtuellt tastatur. Fungerer ihvertfall i Windows 7.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Sprett opp Caps Lock-knappen og sjå om det ligg noko dritt nedi der som hindrar den frå å fungere. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Selv om caps-lock henger seg opp, er man ikke nødt til å skrive med store bokstaver. Det er bare å holde shift inne. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Då hadde det ikkje sett like dramatisk ut, noko som nok var litt av poenget med tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå