icecube1337 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei, Jeg ble litt for sen for og få kjøpt TG bilett. Og jeg lurte på om det var noen her som hadde kjøpt og da tenkt og ikke dra på TG. For Jeg trenger virkelig en TG bilett. Har bestillt tog biletter og alt. Trenger bare TG biletten så er jeg klar for og gå på TG Så om noen som vet om noen venner som ikke skal eller om du ikke skal. Vær så snill og kontakt meg på email eller msn: [email protected] eller bare sende en melding på forumet Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Det er nok ikke problemer med å skaffe seg billett til TG. Det er alltid mange som refunderer billettene sine. Eller som selger dem selv. bare pass på at de ikke skal ha mer for billetten enn det de kjøpte den for, hvis dette skjer skal det rapporteres til PTN eller de som sitter i styret. /edit: leif Endret 26. januar 2010 av Mariia* Lenke til kommentar
icecube1337 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Ja, jeg kjønner det... men ligger på plass 300 i køen og har ganske små sjangser på og få bilett den veien. Derfor kom jeg hit for og spørre om noen hadde bilett og kanskje ville selge meg. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er ikke små sjangser for å få bilett i køen nå, det tar bare tid. Det er IKKE lov til å selge biletter privat før fristen til å returnere til PTN er utgått (23 februar?). Det har pleid å være biletter til overs når TG starter. ~ Mortis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå