Gå til innhold

Hvor mye tjener en Taxisjåfør i helgene?


Anbefalte innlegg

Jeg Studerer økonomi i bergen, er nettopp blitt 20 år og trenger en deltid jobb. Har hørt at man tjener greit som taxisjåfør på fredag og lørdag. Er det noen som vet hvor mye du kan tjene hver mnd, hvis du for eks jobber 10 timer fredag og 10 timer på lørdag.?

 

Kanksje det er noen som kjører taxi her som kan gi meg en omtrent svar på dette.

 

Takk

Endret av Erik_shs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg Studerer økonomi i bergen, er nettopp blitt 20 år og trenger en deltid jobb. Har hørt at man tjener greit som taxisjåfør på fredag og lørdag. Er det noen som vet hvor mye du kan tjene hver mnd, hvis du for eks jobber 10 timer fredag og 10 timer på lørdag.?

 

Takk=)

 

Taxisjåfører tjener per innkjørte krone - derfor er dette avhengig av hvor mange turer du har, hvor lange de er og hvor lang tid de tar. Det er derfor helt umulig å si noe om.

Lenke til kommentar

Har noen bekjente som kjører Taxi, de har 42% av innkjørt-skatt. De kjører inn en grei sum i løpet av en helg, men er hovedsakelig lørdag det er mest å hente utenom julebords-sesong. Så fredagen er kanskje lurere å gjøre andre ting. Om du feks jobber nattvakt på bensinstasjon, tror jeg du har over 200 per.time(ikke sikker).Noe som er en sikker lønn fremfor taxi.

Lenke til kommentar

Flere kompis av meg som kjører drosje deltid i trondheim, dem er fornøyd med jobben. I julebords tiden hadde de en timeslønn på 350 kr. Men ellers sier de at de har en månedslønn på ca 9000 og de jobber 8 dager i månden, og omtrent 8 timer hver dag.

Endret av Erik_shs
Lenke til kommentar

ute på bygdene er det veldig store penger i privat, alle kjenner alle så viss du sprer ordet på face, så er det ikke lenge før du er nedringt. rekorden her i område er vel på 7200 viss jeg husker riktig(under spesielle omstendigheter) har selv dratt inn 3k på en natt. vanlige er mellom 1k til 3,5k

Lenke til kommentar
ute på bygdene er det veldig store penger i privat, alle kjenner alle så viss du sprer ordet på face, så er det ikke lenge før du er nedringt. rekorden her i område er vel på 7200 viss jeg husker riktig(under spesielle omstendigheter) har selv dratt inn 3k på en natt. vanlige er mellom 1k til 3,5k

Den lokale rekorden i kameratgjengen min er 17000 på en kveld. Jeg driver ikke i "bransjen" selv, da jeg jobber mye i ukene, og vil ha helgene fri. :)

 

I tillegg er det kjipt med inndratt førerekort og avskiltet bil.

Lenke til kommentar
ute på bygdene er det veldig store penger i privat, alle kjenner alle så viss du sprer ordet på face, så er det ikke lenge før du er nedringt. rekorden her i område er vel på 7200 viss jeg husker riktig(under spesielle omstendigheter) har selv dratt inn 3k på en natt. vanlige er mellom 1k til 3,5k

Den lokale rekorden i kameratgjengen min er 17000 på en kveld. Jeg driver ikke i "bransjen" selv, da jeg jobber mye i ukene, og vil ha helgene fri. :)

 

I tillegg er det kjipt med inndratt førerekort og avskiltet bil.

 

Du kan reise mye med buss for 17.000.

Lenke til kommentar
ute på bygdene er det veldig store penger i privat, alle kjenner alle så viss du sprer ordet på face, så er det ikke lenge før du er nedringt. rekorden her i område er vel på 7200 viss jeg husker riktig(under spesielle omstendigheter) har selv dratt inn 3k på en natt. vanlige er mellom 1k til 3,5k

Den lokale rekorden i kameratgjengen min er 17000 på en kveld. Jeg driver ikke i "bransjen" selv, da jeg jobber mye i ukene, og vil ha helgene fri. :)

 

I tillegg er det kjipt med inndratt førerekort og avskiltet bil.

 

Fyfaen.. 17k

 

Det er nice

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...