Erik_shs Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Jeg Studerer økonomi i bergen, er nettopp blitt 20 år og trenger en deltid jobb. Har hørt at man tjener greit som taxisjåfør på fredag og lørdag. Er det noen som vet hvor mye du kan tjene hver mnd, hvis du for eks jobber 10 timer fredag og 10 timer på lørdag.? Kanksje det er noen som kjører taxi her som kan gi meg en omtrent svar på dette. Takk Endret 26. januar 2010 av Erik_shs Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg Studerer økonomi i bergen, er nettopp blitt 20 år og trenger en deltid jobb. Har hørt at man tjener greit som taxisjåfør på fredag og lørdag. Er det noen som vet hvor mye du kan tjene hver mnd, hvis du for eks jobber 10 timer fredag og 10 timer på lørdag.? Takk=) Taxisjåfører tjener per innkjørte krone - derfor er dette avhengig av hvor mange turer du har, hvor lange de er og hvor lang tid de tar. Det er derfor helt umulig å si noe om. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Dette er nok veldig vanskelig å si, ja. Men å kjøre taxi deltid er nok ikke så dumt. Noen kroner blir det nok av det. Det er iallfall utvilsomt mer å hente på natta, enn på dagen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Man har kanskje litt flere kunder i helgene, men det må også være noen kjipe dager å kjøre på. Fulle folk osv. I de fleste yrker har man uansett godt betalt i helgene. Lenke til kommentar
Erik_shs Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Kan man få mer enn 200 pr time tror dere? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Tror 30-40% av det kundene betaler går i din lomme, så da kan du selv regne på hvor mange turer du må kjøre, eller hvor langt du eventuelt må kjøre før du når 200 kr i din lomme. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har noen bekjente som kjører Taxi, de har 42% av innkjørt-skatt. De kjører inn en grei sum i løpet av en helg, men er hovedsakelig lørdag det er mest å hente utenom julebords-sesong. Så fredagen er kanskje lurere å gjøre andre ting. Om du feks jobber nattvakt på bensinstasjon, tror jeg du har over 200 per.time(ikke sikker).Noe som er en sikker lønn fremfor taxi. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 bensinstation har skjeldent tillegg og dårlig timesbetalt Lenke til kommentar
Erik_shs Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Flere kompis av meg som kjører drosje deltid i trondheim, dem er fornøyd med jobben. I julebords tiden hadde de en timeslønn på 350 kr. Men ellers sier de at de har en månedslønn på ca 9000 og de jobber 8 dager i månden, og omtrent 8 timer hver dag. Endret 28. januar 2010 av Erik_shs Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg tenke jeg skal droppe skolen, snu døgnet, og kjøre taxi hver natt sju netter i uka. Bra plan Kan bli noen kroner av det! Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det er enda mer penger i pirattaxinæringen. Da kutter du alle fordyrende mellomledd, og får ett hundre prosent av gevinsten i neven. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 ute på bygdene er det veldig store penger i privat, alle kjenner alle så viss du sprer ordet på face, så er det ikke lenge før du er nedringt. rekorden her i område er vel på 7200 viss jeg husker riktig(under spesielle omstendigheter) har selv dratt inn 3k på en natt. vanlige er mellom 1k til 3,5k Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nice å dra inn 2000 hver fredag og lørdagsnatt Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Litt kjipt med inndratt førerkort og avskiltet bil, hvis politiet tar deg for piratkjøring altså. Endret 31. januar 2010 av Algific Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 dette er litt mer stress, men ganske lurt gå sammen med 2-3 kompiser og lag deres eget taxibyrå. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Snakker du av erfaring her? Må de ikke ha revisorgodkjent regnskap. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ikke nok med det, du må ha løyve. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 ute på bygdene er det veldig store penger i privat, alle kjenner alle så viss du sprer ordet på face, så er det ikke lenge før du er nedringt. rekorden her i område er vel på 7200 viss jeg husker riktig(under spesielle omstendigheter) har selv dratt inn 3k på en natt. vanlige er mellom 1k til 3,5k Den lokale rekorden i kameratgjengen min er 17000 på en kveld. Jeg driver ikke i "bransjen" selv, da jeg jobber mye i ukene, og vil ha helgene fri. I tillegg er det kjipt med inndratt førerekort og avskiltet bil. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 ute på bygdene er det veldig store penger i privat, alle kjenner alle så viss du sprer ordet på face, så er det ikke lenge før du er nedringt. rekorden her i område er vel på 7200 viss jeg husker riktig(under spesielle omstendigheter) har selv dratt inn 3k på en natt. vanlige er mellom 1k til 3,5k Den lokale rekorden i kameratgjengen min er 17000 på en kveld. Jeg driver ikke i "bransjen" selv, da jeg jobber mye i ukene, og vil ha helgene fri. I tillegg er det kjipt med inndratt førerekort og avskiltet bil. Du kan reise mye med buss for 17.000. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 ute på bygdene er det veldig store penger i privat, alle kjenner alle så viss du sprer ordet på face, så er det ikke lenge før du er nedringt. rekorden her i område er vel på 7200 viss jeg husker riktig(under spesielle omstendigheter) har selv dratt inn 3k på en natt. vanlige er mellom 1k til 3,5k Den lokale rekorden i kameratgjengen min er 17000 på en kveld. Jeg driver ikke i "bransjen" selv, da jeg jobber mye i ukene, og vil ha helgene fri. I tillegg er det kjipt med inndratt førerekort og avskiltet bil. Fyfaen.. 17k Det er nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå