Thatssomebaadnews Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Leita og fant ingen tråd om telefonen, merkelig nok.. Så jeg lager en tråd hvor vi kan diskutere telefonen! Mange her som har den, og er dere fornøyde? Bestilte en fra mpx i går, så forhåpentligvis får jeg den i løpet av uka.. Hvordan er telefonen og skrive på? Kjør på! Endret 26. januar 2010 av Piniz Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Virkelig ingen som har noe å si om telefonen? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Sorry for trippelpost! Noen som har link til side hvor jeg kan finne motiv/tema og programmer til telefonen? Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Du har en laaaang tråd om telefonen under Rykter og nykomlinger; Klikk her! Lenke til kommentar
Ps3King Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Noen som vet om det er mulig å få lagt inn et program for smiley's i sms? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå