Kirso Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei! Jeg tenkte og kjøpe meg ratt og pedal til playstation 3. Har allerede søkt litt, og ser ut som Logitech G27 som duger. Men så var det stolen. Har sett litt på "playseats" men den stolen ligger på alt ifra 2.500-4.500. Men jeg har ikke behov for noe helt syk stol, skal bare ha en som kan stå gulvet med mulighet til og sette opp ratt/pedal/girspak. Jeg vet at det finnes rimelige løsninger, men jeg husker ikke navnet Vet ikke helt hvor dette skal postes, så er det feil er det bare og flytte det! Tusen takk for all hjelp Christian Lenke til kommentar
tNy Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Se på denne løsningen da Kirso(pro). Rimelig er den. Lenke til kommentar
Kirso Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Haha, ja det går jo ann.. Men tenkte på og kjøpe noe Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Melder meg på her, trenger egentlig en slags metallstang jeg kan hekte rattet og girspak på så jeg kunne brukt reclineren. Hovedsaklig så jeg slepper å slite ut ryggen med å lene meg fremover for og operere rattet når det er montert på et lavere bord. Sett noen løsninger av disse rundt men finner ikke en som passer. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Ikke første gangen dette blir diskutert: http://www.avforums.com/forums/xbox-360/45...l-mount-40.html Denne er vel den beste jeg har funnet i kategorien hjemmesnekret http://i29.tinypic.com/mlav5.jpg Endret 17. februar 2010 av ketle Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Stikk til bilopphuggeren og se om du finner deg et bra bøttesete. Etterpå er det bare å bygge seg et fundament. Jeg fikk en Recaro-stol av svogeren, og etter et par ekstra skruehull ble en Ikea-fotskammel ypperlig stativ. Racingstol til 200 spenn, og mye bedre enn plast-ræl som ikke er laget for å tåle bilbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå