AfterGlow Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Men er det noe å hoppe i taket av? Les mer Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Eneste godkjente unnskyldningen her er isåfall at de er så opptatt med Uncharted 3 at de ikke har tid til annet. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Dette er i min bok bare bra(hvis dette blir eneste DLC), fordi det betyr at utviklerne ikke har fjernet innhold fra spillet under utviklingen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Så du mener man fjernet innhold fra GTA IV under utviklingen? Neppe. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hva med å skrive at det kommer flere pakker? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Så du mener man fjernet innhold fra GTA IV under utviklingen? Neppe. Det avhenger såklart på spillet, men når DLC kommer nesten med en gang etter release, og prosjektet ble pakket sammen før release, så kan det nok ganske sikkert sies at det er dette som har foregått. Jeg vet ikke om det er tilfelle med Uncharted. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Dette er i min bok bare bra(hvis dette blir eneste DLC), fordi det betyr at utviklerne ikke har fjernet innhold fra spillet under utviklingen. Da kan du jo ikke mene at det er bra om et spill ikke får DLC i etterkant. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er det bare jeg som sliter med å forstå hvorfor folk gidder å betale 30 kroner for et par ekstra spillkarakter-modeller? Nå kan det hende jeg har blitt bortskjemt etter mange år med PC-spill (les: gratis ekstrainnhold fra både utviklere og spillere/moddere), men det virker en smule mye med 30 kroner for noen spillmodeller. Hadde forstått det hvis det faktisk var noe ekstra spillbarhet (i form av spillmoduser for eksempel) og/eller noen ekstra kart. Jaja ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg