Gå til innhold

[Løst]banna fra wow -.-


Anbefalte innlegg

Har nå greid å bli banna fra wow pga nick -.-

 

satt på skype å prata med kompisser, når en av oss bestemte seg å reporte alle. selv om han hadde det "værste" navnet, ble han ikke banna (han har hatt 3 tickets på seg fra før av, og ble ikke bannet av 4 mer av oss -.-)..... :(. Vi andre fikk 1 uke, 2 uker, 1 mnd og 2 mnd (selv fikk jeg 3 uker)

 

back to topi;

Hvordan er det med å få byttet navn? spurte han gm tarden, men han ga ikke noe ordentlig svar. Vet at det før så fikk man free name change, men gm sa at det var gjort om på reglene...

 

Jeg het djezus, som jeg da kan skjønne kan sammelignes med jesus.... (selv om jeg mente mer utrykket djeez når jeg lagde det)

 

 

Sry for rotete forklaring men er det noen som kan hjelp meg? xD / si hva jeg kan gjøre...

 

 

 

btw skal kreve tilbake erstating av han som reporta oss :argh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja.... eller jeg forstår egentlig litt at jeg er banna, er vel kanskje imot reglene.

 

Men at en med et et totalt random navn (må kanskje spørre før jeg poster det:S) som ikke betyr noe som helst skal bli banna for 2 uker og en måned er jo bare helt mongo.(han som fikk en måned ble beskylt for å ha laga nicket for å "mobbe den avdøde bestemoren" til han som reporta)

Lenke til kommentar
Jeg het djezus, som jeg da kan skjønne kan sammelignes med jesus.... (selv om jeg mente mer utrykket djeez når jeg lagde det)

 

Som betyr akkurat det samme. Du kan forsåvidt heller ikke kreve erstatning av han som reportet deg, det er din feil at du har et navn som strider mot Blizzard's regler uansett.

 

Ble du banned eller suspended?

Lenke til kommentar

hvor lenge sia var det?

 

 

 

begyner å tro det er troll i det nå. Alle fikk nå logget på, men han sendte mlding om at det var tenckal problems, og at bannen fremdeles var oppe.

 

Er det vanlig at bannen ikke er instant? han har ignoerd alle, så vi får ikke kontakt med han....

Han har også ignora han som ikke var banna

 

Jeg het djezus, som jeg da kan skjønne kan sammelignes med jesus.... (selv om jeg mente mer utrykket djeez når jeg lagde det)

 

Som betyr akkurat det samme. Du kan forsåvidt heller ikke kreve erstatning av han som reportet deg, det er din feil at du har et navn som strider mot Blizzard's regler uansett.

 

Ble du banned eller suspended?

 

 

 

nei, jeg skal ikke kreve erstatning, men to andre som ikke hadde navn kan det. Vet ikke om jeg ble suspenda eller banna... Hva er forskjellen?

Lenke til kommentar

Har du snakket med en GM ingame? Altså, om du er suspended (temp ban) så får du ikke logget på, så enkelt er det. Det du sier gir ikke så veldig mye mening, men det høres ut som en tilfeldig fyr har sagt at du og noen folk kommer til å bli banna (dvs, en som ikke er GM)

 

..?

Lenke til kommentar
Her det ikke lov å hete Jesus? Et helt vanlig navn i store deler av latin-amerika. Rart.

 

Nop. En tidligere guildie av meg måtte forandre sitt nick pga det. Han brukte nicket "Gesuz". Men tror ikke det gjør noe med det med mindre de får klager. (dette skjedde forøvrig i vanilla)

 

ok, skal ringe til blizz nå snart...

 

 

 

Det som gjør at jeg tror det er sant er at han søkte opp de andre charene våres når vi relogga

 

Hvem søkte opp chars? Hvem har du snakket med? Om du har snakket med en GM får du et blått tegn vedsidenav nicket ingame. Hvis ikke, så er det bare bullshit.

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
Hvem søkte opp chars? Hvem har du snakket med? Om du har snakket med en GM får du et blått tegn vedsidenav nicket ingame. Hvis ikke, så er det bare bullshit.

 

hmm, 1 av 5 hadde det blåe tegnet og en slags boks over chaten....

 

veit ikke helt om jeg tørr å logge inn, 2 har gjort det og fått trusler om 5 mnd ban..

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...