Brotato Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har nå greid å bli banna fra wow pga nick -.- satt på skype å prata med kompisser, når en av oss bestemte seg å reporte alle. selv om han hadde det "værste" navnet, ble han ikke banna (han har hatt 3 tickets på seg fra før av, og ble ikke bannet av 4 mer av oss -.-)..... . Vi andre fikk 1 uke, 2 uker, 1 mnd og 2 mnd (selv fikk jeg 3 uker) back to topi; Hvordan er det med å få byttet navn? spurte han gm tarden, men han ga ikke noe ordentlig svar. Vet at det før så fikk man free name change, men gm sa at det var gjort om på reglene... Jeg het djezus, som jeg da kan skjønne kan sammelignes med jesus.... (selv om jeg mente mer utrykket djeez når jeg lagde det) Sry for rotete forklaring men er det noen som kan hjelp meg? xD / si hva jeg kan gjøre... btw skal kreve tilbake erstating av han som reporta oss :argh: Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Minner om meg da jeg begynte med lord of the rings:online - lagde en priest med nick, Judas Priest... også på RP server, tok ikke lang tid før GM kontaktet meg, men fikk skiftet nick med engang. Usikker på WOW, må sikkert lage deg trial account så sende ticket angående dette. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 ja.... eller jeg forstår egentlig litt at jeg er banna, er vel kanskje imot reglene. Men at en med et et totalt random navn (må kanskje spørre før jeg poster det:S) som ikke betyr noe som helst skal bli banna for 2 uker og en måned er jo bare helt mongo.(han som fikk en måned ble beskylt for å ha laga nicket for å "mobbe den avdøde bestemoren" til han som reporta) Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Før fikk man en gratis namechange ble man reportet for navn, er ikke det tilfelle lengre? >: Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 nei... ikke i følge wowgmtre ihvertfall... Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg het djezus, som jeg da kan skjønne kan sammelignes med jesus.... (selv om jeg mente mer utrykket djeez når jeg lagde det) Som betyr akkurat det samme. Du kan forsåvidt heller ikke kreve erstatning av han som reportet deg, det er din feil at du har et navn som strider mot Blizzard's regler uansett. Ble du banned eller suspended? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg hadde en gnom engang som het: Twaticuss. Da kontaktet gm meg og sa: Relog, and you will have a free name change. Så relogget jeg og alt var banker's. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 hvor lenge sia var det? begyner å tro det er troll i det nå. Alle fikk nå logget på, men han sendte mlding om at det var tenckal problems, og at bannen fremdeles var oppe. Er det vanlig at bannen ikke er instant? han har ignoerd alle, så vi får ikke kontakt med han.... Han har også ignora han som ikke var banna Jeg het djezus, som jeg da kan skjønne kan sammelignes med jesus.... (selv om jeg mente mer utrykket djeez når jeg lagde det) Som betyr akkurat det samme. Du kan forsåvidt heller ikke kreve erstatning av han som reportet deg, det er din feil at du har et navn som strider mot Blizzard's regler uansett. Ble du banned eller suspended? nei, jeg skal ikke kreve erstatning, men to andre som ikke hadde navn kan det. Vet ikke om jeg ble suspenda eller banna... Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Så en random fyr sier at han reportet dere, og sier dere kommer til å bli bannet i x uker/mnder/dager/whatever, og du tror på det? Med mindre du har fått mail fra Blizzard .. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 han begynte å prate med oss etter at jeg gikk på ?-> talk to gm Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har du snakket med en GM ingame? Altså, om du er suspended (temp ban) så får du ikke logget på, så enkelt er det. Det du sier gir ikke så veldig mye mening, men det høres ut som en tilfeldig fyr har sagt at du og noen folk kommer til å bli banna (dvs, en som ikke er GM) ..? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Her det ikke lov å hete Jesus? Et helt vanlig navn i store deler av latin-amerika. Rart. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 ok, skal ringe til blizz nå snart... Det som gjør at jeg tror det er sant er at han søkte opp de andre charene våres når vi relogga Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Her det ikke lov å hete Jesus? Et helt vanlig navn i store deler av latin-amerika. Rart. Nop. En tidligere guildie av meg måtte forandre sitt nick pga det. Han brukte nicket "Gesuz". Men tror ikke det gjør noe med det med mindre de får klager. (dette skjedde forøvrig i vanilla) ok, skal ringe til blizz nå snart... Det som gjør at jeg tror det er sant er at han søkte opp de andre charene våres når vi relogga Hvem søkte opp chars? Hvem har du snakket med? Om du har snakket med en GM får du et blått tegn vedsidenav nicket ingame. Hvis ikke, så er det bare bullshit. Endret 26. januar 2010 av nazrm Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 hva slags nick har en gm? de to som vi har prata med er "wowgmtre" og "wowgmfour".... Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) hva slags nick har en gm? de to som vi har prata med er "wowgmtre" og "wowgmfour".... Noen kødder med deg. Det er ikke skikkelige GMs. Endret 26. januar 2010 av nazrm Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hvem søkte opp chars? Hvem har du snakket med? Om du har snakket med en GM får du et blått tegn vedsidenav nicket ingame. Hvis ikke, så er det bare bullshit. hmm, 1 av 5 hadde det blåe tegnet og en slags boks over chaten.... veit ikke helt om jeg tørr å logge inn, 2 har gjort det og fått trusler om 5 mnd ban.. Endret 26. januar 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Trusler fra folk som utgir seg for å være en gamemaster? Det er sikkert veldig traumatisk. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Du er ikke bannet. Med mindre du får en mail fra Blizzard, gå ut ifra at dette bare er kødd. Evt. rapporter ham for å utgi seg for å være en GM, så ender det opp med at han får ban. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 haha, han driter seg ganske ut nå. var ingnored; gm: De kan fine det ut, u now gm: ops wrong, LOG OUT NOW. han har btw begynt nedtelling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå