notorled Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) (Usikker på om denne ligger i riktig forum, eller om den skulle ligge på "forbruker"-delen av forumet) Hei! Ønsker å varsle brukere av Telenor Mobilt Bredbånd. I det siste har jeg reist mye, og ikke fulgt opp papirbunken min godt nok. Dette resulterte i at mitt abonnement ble sperret grunnet manglende betaling(Og det er jo forståelig og absolutt riktig). Derimot, etter jeg har gjort opp for meg og betalt purregebyr og renter så krever Telenor 250,- for å åpne et sperret abonnement. Dette skjedde automatisk etter at jeg hadde betalt det utestående. Er ikke ment som noen klage men mer en påminnelse til brukere om å betale Mobilt Bredbånd regningen innen tidsfristen. Endret 26. januar 2010 av Delroton Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Dette gjelder uansett så vidt jeg vet, for mobil, adsl og telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå