Entity extraction Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Skjønner ikke at du er så sur på denne addon når du ikke har hørt om det engang og tilfeldigvis noen whisper deg ditt GS.... Jeg spurte i general chat hva GS er for noe, noen svarte gear score addon. Deretter spurte jeg "whats my GS then" og fikk det til svar. På den annen side...sur og sur. Må da være lov å ytre sin mening om en addon uten å bli satt i en bås som heter "sur" peace Quote* Skjønner ikke at du er så sur på denne addon når du ikke har hørt om det engang og tilfeldigvis noen whisper deg ditt GS.... +1 fail Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Skjønner ikke at du er så sur på denne addon når du ikke har hørt om det engang og tilfeldigvis noen whisper deg ditt GS.... Jeg spurte i general chat hva GS er for noe, noen svarte gear score addon. Deretter spurte jeg "whats my GS then" og fikk det til svar. På den annen side...sur og sur. Må da være lov å ytre sin mening om en addon uten å bli satt i en bås som heter "sur" peace Quote* Skjønner ikke at du er så sur på denne addon når du ikke har hørt om det engang og tilfeldigvis noen whisper deg ditt GS.... +1 fail Litt lat okei? FORNØYD NÅ? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) 5.2k fra HC er teknisk umulig men... Synes de som lagde GS addon skal fjerne PVP items, nå kjøper jo alle 264 item med honor = fucked enda mere. Med emblem of frost også da. 4700 er vel det som man får via heroics, og du nevner frost emblems her.. ok, 2 per dag x 30 dager= 60 da har han nok til Waist, ok men det gir ikke han 5200GS. Vis bare armory hans, tier på at han har vært i ICC eller ToC25... Det var han som sa det, så jeg aner ikke. Han får eventuelt linke sin paladin her hvis han vil. Edit: Er godt å se at noen deler samme synspunkt som meg rundt GS addonen. Før så sa alle Skills -> Gear. Nå er det tydeligvis Gear -> skills. Endret 4. februar 2010 av Schjellin Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Litt lat okei? FORNØYD NÅ? /care peace Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Noken er tydeligvis så selektive i lesinga si her, at eg melder meg ut. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg mener gearscore virkelig er nyttig. En kompis av meg lagde raid til ICC 10man her for noen dager siden, og det var 2 stk som ville være med som begge lå under 2800 i gs... Det vil si levle grønt på ca lvl 170 eller noe... Så for å slippe å møte de folka og inspecte dem, holdt det med å se at de var alt for dårlig geara til å kunne være med i ICC. For selv om gear ikke er skills så finnes det en grense for hvor dårlig gear man kan ha også =) Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) 5.2k fra HC er teknisk umulig men... Synes de som lagde GS addon skal fjerne PVP items, nå kjøper jo alle 264 item med honor = fucked enda mere. Med emblem of frost også da. 4700 er vel det som man får via heroics, og du nevner frost emblems her.. ok, 2 per dag x 30 dager= 60 da har han nok til Waist, ok men det gir ikke han 5200GS. Vis bare armory hans, tier på at han har vært i ICC eller ToC25... Det var han som sa det, så jeg aner ikke. Han får eventuelt linke sin paladin her hvis han vil. Edit: Er godt å se at noen deler samme synspunkt som meg rundt GS addonen. Før så sa alle Skills -> Gear. Nå er det tydeligvis Gear -> skills. Er jo også weekly raid + VOA, blir ganske bra gear av det. Greia er vell at PVE er så sinsykt lett at det egentlig er gear -> skills, desverre. Endret 4. februar 2010 av SniKaZ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 [2.Trade][RandomPugger]" LFM TOC 10 WHISPER ACHI AND GS! "[whisper][Hanzerpanzer] Hi, can i join? i got 4,6 gs. Dont got achi, but i know all tacs for bosses. *2 min senere* [whisper][Hanzerpanzer] Hello? *RandomPugger have ignored you* jeg kødder ikke, jeg får snart sammenbrudd hvis ikke gs og raid achievments forsvinner Om du hadde gjort et forsøk på å faktisk kommunisere på engelsk skulle jeg vurdert det. På bakgrunn av dette hadde jeg (som gir blanke i gearscore) aldri invitert deg. Jeg hadde dog tvilsomt satt deg opp på ignore-listen, men heller faktisk ignorert deg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ja folk som fortsetter å mase = annoying... får du ikke svar første gang, "move on". Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Nå er min GS kommet opp i deilige 4.6 3k dps i HC's 4k dps i ICC25 (dette var bare på rep farming av mobs...ikke boss) 4k dps i 25 man Onyxia (easy mode) Det fine er at med 4.6 så virker det som det er lettere å komme med i raid nå Selv om dem alltid spør etter folk med minst 4.8 GS og achi. Endret 8. februar 2010 av gamer73 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 4k er ganske lavt med tanke på at det går på AoE, class er det snakk om? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 arms warrior...ikke så masse AOE fra meg hehe...bladefury da selvsagt, men CD'en er jo heftig;) Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 tier 10.2 +2 setbonus nå så er oppe i 5.5k gs ; > Lenke til kommentar
ZawyeR Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Nå er min GS kommet opp i deilige 4.6 3k dps i HC's 4k dps i ICC25 (dette var bare på rep farming av mobs...ikke boss) 4k dps i 25 man Onyxia (easy mode) Det fine er at med 4.6 så virker det som det er lettere å komme med i raid nå Selv om dem alltid spør etter folk med minst 4.8 GS og achi. Imponerer meg ikke akkurat. Mage'n min har 4,2k GS og holdt i overkant av 5k dps i ToC i går. Main: 5672 GS (80 for under 1 mnd sia ) Og jeg gjør kun pugs Endret 8. februar 2010 av ZawyeR Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Så er jo mage = master of Aoe da;) Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Så er jo ToC = jævlig mye AoE da. Lenke til kommentar
RemiAndreN Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Imparo (warlock) @ Trollbane Pve: 5400 - Går kun pugs Pvp: 5100 Var heldig og fikk Nibelung staffen fra Lady Deathwhisper i helgen Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er ikke den Nibelung staff ganske søppel? kan hende de har fikset den, eller de procs. Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Gikk fra 1% til 2% proc vet ikke om det utgjør så mye jeg da men... Lenke til kommentar
ZawyeR Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nibelung er litt rng. Klarer man å være heldig og ha et par valkyrs oppe nesten hele tiden er det en grei dps boost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå