Gå til innhold

Hva er din Gearscore?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker ikke gearscore, av prinsipp. Finner det heller ikke interessant å grinde etter gear. Det er hele guilder som har downet Lich King i ilvl 200 rares.

Bring the player, not the gear...

Skulle ønske det fantes 277 idols ;(

Alle idols/relics/librams/sigils/totems osv. blir nå relics, og får bla. sockets :)

Endret av abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
Lenke til kommentar

Bruker ikke gearscore, av prinsipp. Finner det heller ikke interessant å grinde etter gear. Det er hele guilder som har downet Lich King i ilvl 200 rares.

Alle idols/relics/librams/sigils/totems osv. blir nå relics, og får bla. sockets :)

Bring the player, not the gear? Grunnen til at gearscore ble brukt er for at Gearscore gjore det 110% lettere å forme pugs.

Lenke til kommentar

Åja, fordi noen er skikkelig flinke så er gear bare tull og tøys? Gir mening.

Lenke til kommentar

Det er hele guilder som har downet Lich King i ilvl 200 rares.

Har du... kilde? :)

*edit*

Sist gang jeg leste om noen i ICC med 200 rares, så hadde de endelig klart å ta Marrowgar, etter mye slit.

*edit2*

De har visst klart Festergut.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er hele guilder som har downet Lich King i ilvl 200 rares.

Har du... kilde? :)

*edit*

Sist gang jeg leste om noen i ICC med 200 rares, så hadde de endelig klart å ta Marrowgar, etter mye slit.

De har kommet lengre siden det, de var 8/12 sist jeg sjekket :)

http://www.mmo-champion.com/threads/718860-Raiding-in-blues-The-lt-Undergeared-gt-Chronicles

EDIT: Visstnok hatt noen sub 10% forsøk på Putricide også så vidt jeg husker.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

*insert sarcasm* Neimen sier du det. Tenk, for at det ante jeg ikke :p *sarcasm end*

Når jeg sier jeg ønsker det fantes 277 idols, var det for å GSwhore, jeg kaller det fremdeles idol fordi jeg er en druide, gammel vane. Om du pakker aldri så mange gems i dem er det fremdeles 264 relics.

Lenke til kommentar

Bring the player, not the gear? Grunnen til at gearscore ble brukt er for at Gearscore gjore det 110% lettere å forme pugs.

Gear = skill?

Nei. Har det aldri betydd og vil aldri bety.

Alle gearscore mods bør bannes.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...