Solberg2k Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 hva er det som er maks Gearscore nå om dagen? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 6928 ifølge wtfismygearscore.com Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 6090 på PvP Warrioren min nå Får ikke mer om jeg ikke hadde hatt shadowmourne og wrathful shoulders da, men jeg startet såpass sent i sesongen at jeg ikke rakk shoulders =/ Lenke til kommentar
Dynasti Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 6090 på PvP Warrioren min nå Får ikke mer om jeg ikke hadde hatt shadowmourne og wrathful shoulders da, men jeg startet såpass sent i sesongen at jeg ikke rakk shoulders =/ Rakk ikke? Ifølge din armory har du bare hatt 1882 som max. Tipper d bare e lack of skill, lillevenn Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 6090 på PvP Warrioren min nå Får ikke mer om jeg ikke hadde hatt shadowmourne og wrathful shoulders da, men jeg startet såpass sent i sesongen at jeg ikke rakk shoulders =/ Rakk ikke? Ifølge din armory har du bare hatt 1882 som max. Tipper d bare e lack of skill, lillevenn Jeg startet rundt en mnd før sesongen endte, har 1894 elns som høyeste pers rating, 5v5. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Alle som grinder BG får samme score som du, all gear er jo hentet kun med honor. Lenke til kommentar
Dynasti Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 6090 på PvP Warrioren min nå Får ikke mer om jeg ikke hadde hatt shadowmourne og wrathful shoulders da, men jeg startet såpass sent i sesongen at jeg ikke rakk shoulders =/ Rakk ikke? Ifølge din armory har du bare hatt 1882 som max. Tipper d bare e lack of skill, lillevenn Jeg startet rundt en mnd før sesongen endte, har 1894 elns som høyeste pers rating, 5v5. Du sier d som at å få shoulders er en 6 ukers prosjekt. man skal ikke trenge å spille 207 matches får å skaffe de når man ikke lacker skill, spesielit ikke i 5v5. Du hadde rundt 55% win ratio, d forteller meg nokk.: ;p Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Alle som grinder BG får samme score som du, all gear er jo hentet kun med honor. Ja, samme gear kan dessverre farmes for honor i dag =/ Fikk hvertfall våpen, legs og hansker fra points før sesongen sluttet, men, men. Du sier d som at å få shoulders er en 6 ukers prosjekt. man skal ikke trenge å spille 207 matches får å skaffe de når man ikke lacker skill, spesielit ikke i 5v5. Du hadde rundt 55% win ratio, d forteller meg nokk.: ;p Ja, når man ikke spiller faceroll caster cleave, tar det litt lengre tid og litt mer enn en dag i uka bare for å få rating nok. Skal du være hoven og arrogant, kan du "diskutere" med noen andre. Ontopic: GearScore vil forhåpentligvis ikke være noe samtaletema i cata <3 Dummeste addonen jeg noen gang har sett Edit: Skrivefeil Endret 28. oktober 2010 av Necleto Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Er det den dummeste addonen du har sett så kan du ikke ha sett veldig mange addons. Du har også en ganske bred forståelse av 'ontopic'. Det tar heller ikke lengre enn en dag i uka med arena for å få rating til skuldre, uansett set up -_- Endret 28. oktober 2010 av TaigaH Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Nei, jeg gidder ikke å bruke så mange "ubrukelige" addons. Kun GS igrunn jeg hadde installert en stund for å kunne svare når jeg fikk spørsmål om hvor mye jeg hadde regner jeg som ubrukelig. Mulig "ontopic" var feil begrep, mente å gå tilbake til temaet tråden omhandler. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ganske bred forståelse av 'ubrukelig' også da ser jeg Lenke til kommentar
Dynasti Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Alle som grinder BG får samme score som du, all gear er jo hentet kun med honor. Ja, samme gear kan dessverre farmes for honor i dag =/ Fikk hvertfall våpen, legs og hansker fra points før sesongen sluttet, men, men. Du sier d som at å få shoulders er en 6 ukers prosjekt. man skal ikke trenge å spille 207 matches får å skaffe de når man ikke lacker skill, spesielit ikke i 5v5. Du hadde rundt 55% win ratio, d forteller meg nokk.: ;p Ja, når man ikke spiller faceroll caster cleave, tar det litt lengre tid og litt mer enn en dag i uka bare for å få rating nok. Skal du være hoven og arrogant, kan du "diskutere" med noen andre. Ontopic: GearScore vil forhåpentligvis ikke være noe samtaletema i cata <3 Dummeste addonen jeg noen gang har sett Edit: Skrivefeil Påpeker du at Paladin, Druid, Shaman, Warrior og DK er ett vanskelig setup? Du har absolutt ingen pvp kunnskap i d store å d hele, så jeg ender "diskusjon" som du ville kalle det. on topic: 6172 Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Alle som grinder BG får samme score som du, all gear er jo hentet kun med honor. Ja, samme gear kan dessverre farmes for honor i dag =/ Fikk hvertfall våpen, legs og hansker fra points før sesongen sluttet, men, men. Du sier d som at å få shoulders er en 6 ukers prosjekt. man skal ikke trenge å spille 207 matches får å skaffe de når man ikke lacker skill, spesielit ikke i 5v5. Du hadde rundt 55% win ratio, d forteller meg nokk.: ;p Ja, når man ikke spiller faceroll caster cleave, tar det litt lengre tid og litt mer enn en dag i uka bare for å få rating nok. Skal du være hoven og arrogant, kan du "diskutere" med noen andre. Ontopic: GearScore vil forhåpentligvis ikke være noe samtaletema i cata <3 Dummeste addonen jeg noen gang har sett Edit: Skrivefeil Påpeker du at Paladin, Druid, Shaman, Warrior og DK er ett vanskelig setup? Du har absolutt ingen pvp kunnskap i d store å d hele, så jeg ender "diskusjon" som du ville kalle det. on topic: 6172 Har ikke påstått at det er vanskelig jeg Men har inntrykk av at wizard cleaves krever mye, mye mindre Lenke til kommentar
Dynasti Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Alle som grinder BG får samme score som du, all gear er jo hentet kun med honor. Ja, samme gear kan dessverre farmes for honor i dag =/ Fikk hvertfall våpen, legs og hansker fra points før sesongen sluttet, men, men. Du sier d som at å få shoulders er en 6 ukers prosjekt. man skal ikke trenge å spille 207 matches får å skaffe de når man ikke lacker skill, spesielit ikke i 5v5. Du hadde rundt 55% win ratio, d forteller meg nokk.: ;p Ja, når man ikke spiller faceroll caster cleave, tar det litt lengre tid og litt mer enn en dag i uka bare for å få rating nok. Skal du være hoven og arrogant, kan du "diskutere" med noen andre. Ontopic: GearScore vil forhåpentligvis ikke være noe samtaletema i cata <3 Dummeste addonen jeg noen gang har sett Edit: Skrivefeil Påpeker du at Paladin, Druid, Shaman, Warrior og DK er ett vanskelig setup? Du har absolutt ingen pvp kunnskap i d store å d hele, så jeg ender "diskusjon" som du ville kalle det. on topic: 6172 Har ikke påstått at det er vanskelig jeg Men har inntrykk av at wizard cleaves krever mye, mye mindre Spell cleave trenger presisjon, timing, bra kommunikasjon og ha common sense. Din rolle i din 5s er stortsett bare å holde MS oppe og klare å dømme når du skal gå deff og aggro. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 arena hero duelist Kristoffer21 xD Lenke til kommentar
Dynasti Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 arena hero duelist Kristoffer21 xD Sluttet å spille på 2450, kjærringa flyttet inn til meg så jeg orket ikke mer. spilt gladiator ttl på spriest og druid i misery bg(når jeg ikke hadde kjærring eller ett liv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå